بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
رشد ۸۹ درصدی درآمد ماهانه این سیمان‌ساز؛

درآمد اسفند "سدور" رکورد دوساله را شکست

درآمد اسفند
این شرکت در مقایسه با اسفند سال گذشته با یک رشد ۸۰ درصدی توانسته جا پای خود را در میان شرکت‌های سیمانی بورس، محکم کند.
کد خبر : ۲۵۷۳۴۹

درآمد اسفند

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت سیمان دورود در گزارش اسفندماه مجموع درآمد‌های حاصل از فروش محصولات را برابر با ۵۷۹ میلیارد ریال اعلام کرد و همچنین مجموع درآمد‌های تجمیعی این شرکت طی ۱۲ ماه سپری‌شده نیز مبلغی بالغ‌بر ۴،۰۳۲ میلیارد ریال ارائه شد.

درآمد اسفند

همچنین درآمد‌های این شرکت سیمانی از فروش محصولات در ۲ بخش بازار‌های داخلی و صادراتی به دست آمد که در این راستا بازار صادراتی با ۲۹۶ میلیارد ریال توانست بیشترین مقدار درآمد را به نام خود ثبت کند. درواقع ۵۱ درصد از درآمد‌های کسب‌شده در اسفندماه متعلق به این بخش از شرکت بود.


بیشتر بخوانید: فروش ماهانه "سدور" ۳۷ درصد کاهش یافت


درآمد‌های سیمان دورود تا اسفندماه ۱۴۰۰

بر پایه این گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، می‌توان گفت میزان درآمد "سدور" نسبت به بهمن‌ماه روند صعودی خوبی را تجربه کرده، به‌گونه‌ای که ۸۹ درصد افزایش را به همراه داشته است. همچنین این شرکت در مقایسه با اسفند سال گذشته با یک رشد ۸۰ درصدی توانسته جا پای خود را در میان شرکت‌های سیمانی بورس، محکم کند.

درآمد اسفند

طبق اطلاعات منتشرشده در سامانه کدال، بیشترین میزان درآمد "سدور" مربوط به «کلینکر تیپ ۵» در بازار صادراتی بود که درواقع توانست ۲۹۶ میلیارد ریال درآمدزایی را برای این شرکت سیمانی به ثبت برساند. همچنین نرخ فروش این محصول ۶ میلیون و ۶۳۱ هزارتومان درازای هر تن اعلام شد.

از سوی دیگر، «سیمان کیسه تیپ ۲» توانست رتبه بعدی درآمدزاترین کالای این شرکت را با ۹۲ میلیارد ریال به نام خود ثبت کند، البته نرخ فروش آن درازای هر تن نرخی در حدود ۵ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان شناسایی شد.

فروش محصولات سدور در اسفندماه ۱۴۰۰

طبق گزارش، این شرکت سیمانی ۱۰۱،۱۱۹ تن از محصولات تولیدی خود را در بازار‌های داخلی و صادراتی به فروش رساند که بیشترین مقدار فروش در داخل کشور با ۵۶،۴۴۸ تن شناسایی شد. همچنین فروش محصولات این شرکت توانست نسبت به ماه گذشته ۸۷ درصد افزایش را تجربه کند.

همچنین این شرکت توانست ۴۴،۶۷۱ تن از محصولات خود را در بازار‌های خارج از کشور به فروش برساند و تنها محصول فروش رفته در این بازار، مربوط به «کلینکر تیپ ۵» بود که نرخ فروش آن برابر با ۶ میلیون و ۶۳۱ هزارتومان اعلام‌شده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر