بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج‌ونیم عصر؛

چرا به "پالایش" نگوییم خیانت

چرا به
ساعت پنج‌ونیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به فراز و سقوط‌های صندوق دولتی که با قهر و گروکشی به بازارسرمایه آمد و پس از آن بورس، هیچ روی خوشی ندید.
کد خبر : ۲۵۷۳۹۶

پنج و نیم عصر+بورس نیوز

به گزارش بورس‌نیوز، سخنگوی راه‌پله‌ها از سهم "خیانت" باردیگر خبری آورده که‌ ای بابا، این سهم دولتی که در گوشت سهامداران فرو رفته و با هر نوسان شاخص‌کل روی این زخم نمک پاچیده می‌شود این روز‌ها از اردیبهشت سال گذشته تا به امروز، تنها ۱۳ درصد رشد داشته است.

حال اگر سری به سهم‌های داخل این صندوق بزنیم می‌توان "شپنا" را با ۴۵ درصد، "شتران" با ۷۰ درصد، "شبریز" با ۹۵ درصد و "شبندر" را با ۱۱۰ درصد رشد از اردیبهشت سال ۱۴۰۰ را تا به امروز دید؛ حال بگویید که به پالایش نگوییم خیانت!

غول سبزپوش مدیرعامل دار شد

امروز خبر رسید که از هلدینگ بزرگ خیابان سوم گاندی، مدیرعامل خود را شناخت و ابراهیم بازیان از این پس سوار بر این غول بر این هلدینگ مدیریت خواهد کرد؛ البته قبلا برای ورود و انتصاب فرش قرمز پهن می‌کردند و امروز در بازارسرمایه پس از مدت‌ها برای مدیرعامل این هلدینگ، فرش سبز پهن کردند.

خودرو‌های کهکشانی

دوستان راهور، همان افرادی که خودرو‌های بی‌کیفیت را پلاک می‌کنند در خصوص استاندارد خودروها، فاصله کهکشانی کیفیت و قیمت خودرو‌های داخلی نسبت به خودرو‌های خارجی مثال زده است.

این رفقا که شیر فلکه دست آنهاست گویا نمی‌توانند پلاک‌زنی را تا عدم حصول استاندارد رعایت شود!

چرا شما کار خود را بر اساس استاندارد‌ها پیش نمی‌برید و فقط خود را در جایگاه مظلوم قرار داده‌اید؟

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
رئوف
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۶
واقعا نامردی دولتمردانی بود که صندوق پالایش رو 2سال پیش به ملت 10هزار تومن انداختند و اعتبار نظام رو خدشه دار کردن حالا دیگه وقتشه که این دولت از خودش غیرت نشون بده تا گوشه ای از ضررهای سهامدارانش که با وعده مسئولان خرید کردند، جبران بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۵
خدا لعنتون کنه که مردم با این صندوق پالایش بیچاره کردین