بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
کلاهبرداری دو ربات تلگرامی با نام صبا تأمین
صبح روز جاری، امور سهام شرکت سرمایه‌گذاری صبا تأمین شاهد شکایت برخی از افراد از دو ربات تلگرامی بودند که با نام صبا تأمین و با درج آدرس سایت شرکت سرمایه‌گذاری صبا تأمین، به کلاهبرداری از مخاطبان خود دست‌زده است.
کد خبر : ۲۵۷۵۹۰

کلاهبرداری دو ربات تلگرامی با نام صبا تأمین

به گزارش بورس نیوز، صبح روز جاری، امور سهام شرکت سرمایه‌گذاری صبا تأمین شاهد شکایت برخی از افراد از دو ربات تلگرامی بودند که با نام صبا تأمین و با درج آدرس سایت شرکت سرمایه‌گذاری صبا تأمین، به کلاهبرداری از مخاطبان خود دست‌زده است.



شرکت سرمایه‌گذاری صبا با اعلام این موضوع که این ربات‌های تلگرامی هیچ ارتباطی با شرکت سرمایه‌گذاری صبا تأمین ندارد، از سهام‌داران و مردم درخواست می‌کند با هوشیاری به دام این کلاهبرداران گرفتار نشوند.

یک ربات تلگرامی با سو استفاده از نام صبا تأمین به جذب و کلاهبرداری از کاربران تلگرام پرداخته است. این ربات مدعی شده که به ازای اضافه کردن کاربران و معرفی یک شماره کارت، مبلغی را به این افراد پرداخت خواهد کرد. برخی از مال باختگان بعد از اینکه مبلغی به حساب آن‌ها واریز نشده، به سایت شرکت سرمایه‌گذاری صبا تأمین مراجعه و شکایت خود را طرح کرده‌اند. همچنین یک ربات تلگرامی دیگر مدعی شده است که امکان سرمایه‌گذاری در صبا تأمین با سود روزانه ۱۰ تا ۱۲ درصد را فراهم می‌کند، این ربات با اضافه کردن پلن‌های سرمایه‌گذاری اقدام به کلاهبرداری از مخاطبان خود کرده است.

شرکت سرمایه‌گذاری صبا تأمین در حال طی کردن مراتب قانونی برای مسدود‌سازی این دو ربات تلگرامی است، همچنین از سهام‌داران و مردم درخواست دارد، با هوشیاری به دام این کلاهبرداران در فضای تلگرام گرفتار نشوند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر