بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
زرنگی سبزوار با عکس‌های یادگاری
ساعت پنج‌ونیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به عکس‌های یادگاری مشاور و معاونین فعلی دولت برای دور بعد ریاست جمهوری تا خودروسازانی که نباید اسم متاورس را بشنوند.
کد خبر : ۲۵۷۶۶۳

ساعت پنج و نیم عصر+بورس نیوز

 

به گزارش بورس‌نیوز، سخنگوی راه‌پله‌ها امروز از زرنگ‌بازی سبزوار واقعا کلاه خود را به احترام برداشت و یاد آن روزی افتاد که فوتبال بازی کرد و پس از آن شایعه ناراحتی قلبی او به گوش رسید و این بار نیز عکس بیمارستان بدون آنژیوکت بیرون آمد و خبر خروج معاون اقتصادی دولت از میز اقتصاد دولت به بیرون درز کرد و شاید بگویند، به‌خاطر بیماری و کسالت این پُست به جوانان دیگر بالای ۵۰ سال، تقدیم شد.

حال مانده‌ایم که آیا سبزوار در آنتخابات دیگر، ساشاسین می‌گوید یا خیر.

خودروسازان متاورسی و زیان انباشته

سخنگوی راه‌پله‌ها از سوی دیگر خبر آورد که مراقب باشید خودروسازان در خصوص ورود نیسان و تویوتا به دنیای متاورس چیزی نشنوند، زیرا در سال‌های دیگر باید به‌غیر از زیان‌انباشته، هزینه سرمایه‌گذاری و احداث سایت پراید وانت و پژو‌های زمان جنگ‌جهانی را هم در متاورس شاهد باشیم.

لطفا خودروسازان به‌فکر متاورس و از این قرتی‌بازی‌ها نیفتند، زیرا خربزه برای شما آبه، وگرنه پوست لیزش زیر پای سهامدارِ.

بانکی که با بهانه گرانی، ملک نمی‌فروشد

یکی از بانک‌های سبزپوش بیش از ۱۶۱ میلیارد تومان وثیقه تملیکی دارد که حدودا ۷۶ میلیارد از وثایق تملیک شده بیش از دوسال از تاریخ تملیک شان می‌گذرد.

طبق ادعای این بانک علت عدم فروش بخشی از اموال تملیک شده رکود در بخش مسکن اعلام شده همچنین این بانک بیش از ۳۸۰ میلیارد تومان بابت اجاره ۵۰۰ فقره از ساختمان‌های خود در سراسر کشور سپرده ودیعه دریافت نموده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر