بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
این شرکت لبنی ۶،۰۸۰ تن فروش ماهانه را ثبت کرد:

«شیر» پیشتاز فروش "غفارس"

«شیر» پیشتاز فروش
این شرکت لبنی توانست عمده‌ترین درآمد خود را از فروش «شیر» با ۲۳۷ میلیارد ریال ثبت کند که نرخ فروش آن نیز ۱۰ میلیون و ۸۲۶ هزارتومان درازای هر تن اعلام شد.
کد خبر : ۲۵۷۷۳۲

«شیر» پیشتاز فروش

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس در گزارش فروردین‌ماه ۱۴۰۱ مجموع درآمد‌های عملیاتی خود را برابر با ۱،۲۱۷ میلیارد ریال اعلام کرد که البته مجموع درآمد‌های تجمیعی این شرکت لبنی همان میزان درآمد ماهانه به ثبت رسیده چراکه در اولین ماه سال مالی خود قرارگرفته است.

«شیر» پیشتاز فروش

همچنین این شرکت توانست درآمد‌های عملیاتی خود را طی این دوره از فروش محصولات در بازار داخلی به دست آورد و در بازار صادراتی فعالیتی را به ثبت نرسانده است.


بیشتر بخوانید: روند صعودی درآمد "غفارس" در آخرین ماه ۱۴۰۰


درآمد‌های عملیاتی "غفارس"

بر اساس گزارش انجام‌شده توسط گروه تحقیق بورس نیوز، درآمد این شرکت از فروش محصولات لبنی نسبت به دوره مشابه ۸۹ درصد افزایش را به همراه داشت و درآمد‌های تجمیعی نیز همین مقدار رشد را تجربه کردند. از طرفی "غفارس" توانست درآمد ۱,۱۵۴ میلیارد ریالی خود را در اسفندماه به ۱,۲۱۷ میلیارد ریال در فروردین ۱۴۰۱ برساند.

همچنین با توجه به نمودار زیر می‌توان دریافت درآمد فروردین‌ماه این شرکت توانسته نسبت به دو سال گذشته یک صعود قابل‌ملاحظه‌ای را تجربه کند که البته این میزان درآمد نسبت به ماه گذشته رشد ۶ درصدی را به همراه داشته است.

«شیر» پیشتاز فروش

از طرفی این شرکت لبنی توانست عمده‌ترین درآمد خود را از فروش «شیر» با ۲۳۷ میلیارد ریال ثبت کند که نرخ فروش آن نیز ۱۰ میلیون و ۸۲۶ هزارتومان درازای هر تن اعلام شد. در این راستا می‌توان گفت قیمت این محصول نسبت به ماه گذشته با کاهش ۲ درصدی همراه بود.

طبق این گزارش، پس از «شیر» بیشترین درآمدی که از فروش محصولات به دست آمد متعلق به «محصولات پودری» با ۲۲۱ میلیارد ریال شناسایی شد. نرخ فروش این کالا نیز در فروردین‌ماه ۵۹ میلیون و ۴۹۳ هزارتومان به ثبت رسید.

مقدار فروش محصولات "غفارس" در فروردین‌ماه ۱۴۰۱

بر اساس این گزارش، شرکت توانسته ۶،۰۸۰ تن از محصولات خود را در بازار داخل کشور به فروش رساند. از سوی دیگر، فروش ماهانه "غفارس" ۷ درصد افزایش را تجربه کرده که می‌تواند در جذب سهامداران جدید به این شرکت کمک کند.

همچنین پگاه فارس توانست «شیر» را با ۲،۱۹۱ تن به فروش برساند که بیشترین فروش فروردین‌ماه را به نام خود ثبت کرده است. همچنین جایگاه بعدی را محصول «ماست» با ۱،۵۰۱ تن به خود اختصاص داد و ناگفته نماند بیشترین نرخ فروش این شرکت به «کره» تعلق گرفت که طبق اطلاعات منتشرشده ۷۱ میلیون تومان درازای هر تن به فروش رسیده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
روند صعودی درآمد
گزارش اسفندماه "غفارس" در کدال منتشر شد:

روند صعودی درآمد "غفارس" در آخرین ماه ۱۴۰۰

حضور پر قدرت
وزن فروش این شیرفروش به ۴،۸۴۰ تنی رسید؛

حضور پر قدرت "شیر" در سبدکالایی بهمن "غفارس"

با اعلام شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس؛

"غفارس" هیات مدیره جدید انتخاب کرد

نیمی از بازار
افزایش ۱۸ درصد درآمد سالانه این شیرفروش؛

نیمی از بازار "غفارس" در اختیار «شیر»

ارسال نظر