بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
"سپ" درآمد ۳,۱۳۴ میلیارد ریالی در صورت مالی ثبت کرد:

رشد ۲۱ درصدی درآمد تجمیعی در "سپ"

رشد ۲۱ درصدی درآمد تجمیعی در
درآمد شناسایی‌شده "سپ" از ابتدای سال مالی نیز نسبت به سال گذشته رشد ۲۱ درصدی را تجربه کرده به‌گونه‌ای که از ۹،۷۹۳ میلیارد ریال به ۱۲،۱۱۱ میلیارد ریال رسیده است.
کد خبر : ۲۵۷۸۰۵

رشد ۲۱ درصدی درآمد تجمیعی در

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، درآمد ماهانه‌ای که شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در گزارش فروردین‌ماه (سال منتهی به آذرماه ۱۴۰۱) از خود به جا گذاشت، برابر با ۳،۱۳۴ میلیارد ریال اعلام شد و درآمد تجمیعی این شرکت نیز مبلغی بالغ‌بر ۱۲،۱۱۱ میلیارد ریال به ثبت رسید.


بیشتر بخوانید: افزایش درآمد تجمیعی "سپ"/ رشد ۲۵ درصدی درآمدهای سالانه


همچنین سرمایه اعلام‌شده این شرکت ۵ هزار میلیارد ریال ثبت‌شده که دراین‌بین ۳ هزار میلیارد ریال از سرمایه‌های ثبت‌نشده این شرکت در صورت مالی ارائه‌شده است.

روند درآمد‌ی "سپ" تا فروردین‌ماه ۱۴۰۱

بر اساس گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، درآمد شناسایی‌شده "سپ" از ابتدای سال مالی نیز نسبت به سال گذشته رشد ۲۱ درصدی را تجربه کرده به‌گونه‌ای که از ۹،۷۹۳ میلیارد ریال به ۱۲،۱۱۱ میلیارد ریال رسیده است. درنهایت می‌توان گفت این روند افزایشی در جذب سرمایه‌گذار به‌خصوص با نزدیک شدن به فصل مجامع کمک به سزایی خواهد داشت.

رشد ۲۱ درصدی درآمد تجمیعی در

از سوی دیگر، با توجه به زمانبر بودن استخراج اطلاعات صورت وضعیت بانک ها، شاپرک و اپراتور‌ها اطلاعات بصورت برآوردی لحاظ گردیده و پس از نهایی شدن در گزارشات آتی افشا خواهد شد. شایان ذکر بوده بخشی از درآمد شناسایی شده در ماه جاری مربوط به تعدیل درآمد‌های ماهانه قبل بوده که در نتیجه تایید صورت وضعیت‌ها لحاظ و اعمال گردیده است.

بیشترین درآمدی که "سپ" توانست در فروردین‌ماه شناسایی کند، متعلق به بخش «پین و اعتبار فروخته‌شده درگاه‌ها» با ۱،۸۴۲ میلیارد ریال بود که ۵۹ درصد از کل درآمد‌ها را در برمی‌گیرد. همچنین رتبه بعدی درآمدزاترین بخش این شرکت را «ارائه خدمات کارت‌خوان» با ۱,۲۳۲ میلیارد ریال به نام خود ثبت کرد و لازم به ذکر است که درآمد ماهانه این شرکت با رشد ۶ درصدی روبه‌رو بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رشد ۲۵ درصدی درآمد تجمیعی
گزارش اسفند ماه "سپ" در کدال منتشر شد:

رشد ۲۵ درصدی درآمد تجمیعی "سپ"

افزایش درآمد تجمیعی
گزارش اسفندماه "پرداخت الکترونیک سامان کیش" منتشر شد:

افزایش درآمد تجمیعی "سپ"/ رشد ۲۵ درصدی درآمدهای سالانه

با اعلام شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش؛

"سپ" سه دانگ یک ساختمان را خرید

هیات مدیره شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش پیشنهاد داد؛

"سپ" پیشنهاد افزایش سرمایه دریافت کرد

ارسال نظر