بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج‌ونیم عصر؛

مردم را گرفته‌اید!

مردم را گرفته‌اید!
ساعت پنج و نیم عصر امروز نیم نگاهی دارد به نهادی که کارمزدی بودن آن باعث شده تا در برابر هر وقفه‌ای در معاملات سهامداران، سکوت کند و انگار هیچ آبی ریخته نمی‌شود.
کد خبر : ۲۵۷۸۴۴

پنج و نیم عصر+بورس نیوز

به گزارش بورس‌نیوز، شاید جالب باشد که همه از واردات خودرویی حمایت می‌کنند که شرط آن صادرات است!

براستی که مسئولین ما در کدام کشور زندگی می‌کنند که تاکنون به‌غیر از معرفی اهالی حوزه انتخابیه خود آن هم توسط نامه هیچ بازدیدی از این کارخانه‌ها نداشته‌اند.

آقایان مسئول، یکی از دلایل افزایش قیمت روزافزودن خودرو عدم عرضه مناسب در بازار بوده و چگونه شما شرط واردات را بر صادرات می‌گذارید؟ مگر قرار است که خودروسازان واردات خودرو داشته باشند که شرط صادرات گذاشته‌اید!

مردم را گرفته‌اید‌ها ...

پای یک سرمایه‌گذار دیگر نیز به میان آمد

شنیده‌ها در مورد بلوک ایران‌خودرو و سایپا نیز حاکی از آن بوده که بعد از کنسرسیوم قطعه‌سازان و کنسرسیوم بخش خصوصی (زر، میهن، گلرنگ، ماموت) و گروه مالی پاسارگاد، اخیرا شرکت سرمایه گذاری مهرگان تامین پارس به نمایندگی از سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح (ساتا) هم برای خرید بلوک‌های مدیریتی خودروسازان وارد این رقابت خواهد شد.

سکوت همه و همه در برابر سهامداران خرد

سخنگوی راه‌پله باردیگر از نهادی خبر آورده که کارمزدی بودن آن باعث شده تا در برابر هر وقفه‌ای در معاملات سهامداران، سکوت کند و انگار هیچ آبی ریخته نمی‌شود.

باردیگر، سامانه معاملاتی یکی از کارگزاری‌های بزرگ یک سکته ناقص زد و آمپر اعصاب معاملات‌گران را به جوش آورد.

اینکه هیچ‌کدام از نهاد‌های بازارسرمایه، نسبت به قطعی سامانه‌های کارگزاری‌ها هیچ اخطاری نمی‌دهند و این وسط، با اعصاب سهامداران عادی بازی می‌شود، جای سوال دارد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۸
نهایت اخطار قطع سامانه معاملات است و ضربه زدن به سهامداران خرد ..... مدیران بانک دی تخلف می کنند ولی سهامدار خرد خسارت می بیند.