بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
شکام ۸۶۱ میلیارد ریال درآمد ماهانه را ثبت کرد:

رشد ۷۸ درصدی درآمد تجمیعی "شکام"

رشد ۷۸ درصدی درآمد تجمیعی
بیشترین درآمد شناسایی‌شده آن به بازار داخلی تعلق گرفت که درواقع ۶۴۰ میلیارد ریال را به خود اختصاص داد و مابقی آن نیز در بازار صادراتی به دست آمد.
کد خبر : ۲۵۷۸۸۳

رشد ۷۸ درصدی درآمد تجمیعی

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز در گزارش فروردین‌ماه ۱۴۰۱ موفق به کسب درآمد ۸۶۱ میلیارد ریالی شد. در این راستا لازم به ذکر بوده که این شرکت در اولین ماه از سال مالی خود قرارگرفته و درآمد تجمیعی آن نیز برابر با درآمد ماهانه به ثبت رسیده است.

رشد ۷۸ درصدی درآمد تجمیعی

از طرفی شرکت "شکام" در طی این دوره ماهانه موفق به ثبت فعالیت در بازار‌های داخلی و صادراتی شد. همچنین بیشترین درآمد شناسایی‌شده آن به بازار داخلی تعلق گرفت که درواقع ۶۴۰ میلیارد ریال را به خود اختصاص داد و مابقی آن نیز در بازار صادراتی به دست آمد.


بیشتر بخوانید: دیدار سهامداران "شکام" تازه می شود


درآمد‌های عملیاتی "شکام" تا فروردین‌ماه

بر پایه این گزارش، شرکت صنایع شیمایی کیمیاگران امروز توانست درآمد حاصل‌شده از فروش محصولات را نسبت به سال گذشته با رشد ۷۸ درصدی تجربه کند.

همچنین بیشترین درآمدی که شرکت "شکام" در فروردین‌ماه از خود بر جای گذاشت، مربوط به محصول «پروپیلن گلایکول ها» در بازار داخلی بود که توانست از فروش آن ۱۸۹ میلیارد ریال به دست بیاورد. همچنین طبق این صورت مالی منتشرشده می‌توان دریافت «پروپیلن گلایکول ها» در ازای هر تن ۹۳ میلیون و ۷۶۷ هزارتومان نرخ‌گذاری شده است.

پس‌ازآن «استامینوفن» در بازار داخلی نیز توانست با فروش ۱۳۷ میلیارد ریالی جایگاه بعدی را از آن خود کند، ضمن اینکه ناگفته نماند نرخ این محصول ۳۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان در ازای هر تن به ثبت رسیده است.

در این راستا باید اضافه کرد که درآمدزاترین محصول در بازار صادراتی این شرکت شیمیایی به «ضد یخ» تعلق گرفت که درواقع ۱۱۴ میلیارد ریال در صورت مالی فروردین‌ماه شناسایی شد.

رشد فروش شکام در فروردین ۱۴۰۱

رشد ۷۸ درصدی درآمد تجمیعی

بر اساس این گزارش که گروه تحقیق بورس نیوز انجام داد، این شرکت توانسته درمجموع ۲،۰۴۰ تن از محصولات خود را در داخل و خارج از کشور به فروش برساند و در این راستا می‌توان گفت نسبت به فروردین سال گذشته درروند افزایشی ۸۷ درصدی قرار گرفته است.

از طرفی پرفروش‌ترین محصولی که این شرکت در فروردین‌ماه به فروش رساند، مربوط به «ضد یخ» با ۷۲۷ تن در بازار صادراتی بود که با نرخ ۱۵ میلیون و ۷۵۷ هزارتومان به ثبت رسید. ضمن اینکه "شکام" توانست از فروش این محصول ۱۱۴ میلیون ریال به دست بیاورد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
شاخص هم‌وزن و سهم‌های کوچک
نیم نگاهی به بازار سرمایه ۴ اردیبهشت؛

شاخص هم‌وزن و سهم‌های کوچک

رشد ۱.۸۱ درصد شاخص‌کل/ غول سیاه، بالاخره سبز شد
نیم نگاهی به بازار سرمایه ۲۹ فروردین؛

رشد ۱.۸۱ درصد شاخص‌کل/ غول سیاه، بالاخره سبز شد

ارسال نظر