بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
فروش تجمیعی این شرکت افزایش یافت:

روند افزایشی در فروش تجمیعی "خاور"

روند افزایشی در فروش تجمیعی
از ابتدای سال مالی تاکنون ایران‌خودرو دیزل موفق به فروش ۲۱ دستگاه در بازار داخلی شد که در این بازه زمانی «ون و پیکاپ» با فروش ۱۹ دستگاه توانست بیشترین فروش را به خود اختصاص دهد.
کد خبر : ۲۵۷۹۸۴

روند افزایشی در فروش تجمیعی

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت "خاور" در گزارش فروردین ماه ۱۴۰۱ توانست مجموع درآمد خود را به ۱۶۰ میلیارد ریال برساند و لازم به ذکر بوده که درآمد تجمیعی نیز برابر با همین مقدار بوده چرا که این شرکت در ابتدای سال مالی خود قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید: درآمد "خاور" در سربالایی جاده فروردین ماه


از طرفی می‌توان دریافت این شرکت دیزلی در دوره مشابه سال گذشته از محصولات خود، ۵ دستگاه را به فروش رسانده و این مقدار به ۲۱ دستگاه در فروردین ۱۴۰۱ رسیده که در واقع می‌توان دریافت یک روند صعودی چشمگیر را تجربه کرده است؛ بنابراین با توجه به گزارشی که در سامانه کدال منتشرشده، می‌توان گفت "خاور" نسبت به سال گذشته با رشد ۳۲۰ درصدی همراه بود.

روند افزایشی در فروش تجمیعی

همچنین از ابتدای سال مالی تاکنون ایران‌خودرو دیزل موفق به فروش ۲۱ دستگاه در بازار داخلی شد که در این بازه زمانی «ون و پیکاپ» با فروش ۱۹ دستگاه توانست بیشترین فروش را به خود اختصاص دهد. از سوی دیگر، نرخ فروش این محصول در فروردین ماه ۵۱۹ میلیون تومان در کارنامه مالی ثبت شده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر