بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰
عجولانه شکار را از دست ندهید
سهامداران باید منتظر شکار فرصت‌ها باشند نه اینکه روی موج بسیاری از گروه‌های سیگنالی حرکت کنند.
کد خبر : ۲۵۸۰۷۵

پیش گشایش+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، بازار سرمایه طی رشدی که در این هفته مشاهده کرد به پله یک میلیون و ۵۵۰ هزار واحدی رسید و هنوز تا مقاومت بعدی یعنی یک میلیون و ۵۸۶ هزار واحد فاصله زمانی را رو به روی خود می‌بیند و نمی‌توان از حالا به فکر اصلاح بازار بود و اینکه بسیاری از معامله گران نوسان‌های برخی از گروه‌ها مانند خودرو و غذایی و ... را به اصلاح بازار طی این چند روز مرتبط می‌کنند را نباید عجیب خواند.

امروز نخستین روز هفته بازار‌های جهانی است؛ بنابراین بسیاری از سرمایه گذاران گروه‌های پتروپالایشی با نگاه به نرخ نفت سعی می‌کنند معاملات خود را پیش ببرند. اگرچه طی روز‌های اخیر معاملات نفتی‌ها آنچنان با استقبال خوبی مواجه نبود. حال باید ببینیم که بازگشایی امروز بازار چه تصویری را برای معامله گران گروه می‌سازد؛ بنابراین معامله گران گزوه‌های نفتی باید بدانند که نباید عجولانه اقدام به خرید و فروش کنند. چراکه خرید‌های شنبه و فروش‌های دیروز نشان از حضور پررنگ هیجان در بین معامله گران بازار سرمایه داشت.

پس سهامداران باید منتظر شکار فرصت‌ها باشند نه اینکه روی موج بسیاری از گروه‌های سیگنالی حرکت کنند. به ویژه آنکه گزارش‌های ۱۲ ماهه پتروپالایشی‌ها به زمان خورده و باید گزارش‌های این شرکت‌ها را هم مدنظر قرار داد؛ بنابراین مجددا تکرار می‌کنیم که عجولانه اقدام نکنید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر