بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰
حباب بکارید، طوفان درو می‌کنید
پیش بینی ما اینگونه بوده که امروز بازارسرمایه روندی کاملا متعادل رو به مثبت را پشت سر خواهد گذاشت و شاید بسیاری از معامله‌گران بازار دیگر امروز تن به دریای معامله‌گری نزنند.
کد خبر : ۲۵۷۹۰۱

پیش گشایش+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، امروز کلیه سهامداران از باز بودن بازارسرمایه سورپرایز شدند و بسیاری از فعالان و معامله‌گران در تصور آنکه بازار به تعطیلات عید رفته است، چهارشنبه را روز بعدی معاملات تصور می‌کردند اما؛ تصورات برهم خورد.

پیش بینی ما اینگونه بوده که امروز بازارسرمایه روندی کاملا متعادل رو به مثبت را پشت سر خواهد گذاشت و شاید بسیاری از معامله‌گران بازار دیگر امروز تن به دریای معامله‌گری نزنند.

سهامداران نیز توجه داشته باشند که طی ۵ سال گذشته نسبت P/E بازار سرمایه همواره بالاتر از ۶ واحد بوده و هر گاه به این سطح رسیده با واکنش مواجه شده و بازار با رشد قیمت همراه شده است.

از سوی دیگر هر رشد نرخی را نباید در پرتفو‌ها جای دهید و حباب بکارید تا دوباره طوفان درو کنید؛ پس با احتیاط و وسواس بسیار در صدد آن باشید که بهترین سهم‌ها و البته جامانده‌های با قابلیت رشد بیش از شاخص‌کل را انتخاب کنید.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
سهامدار خرد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
آدم ابله. هنوز قیمت خیلی از سهام یک دهم قله قبلشونه..اختمالا تو یکی از اون 25 عختسادنادان هستی که زر مفت زدی.
کارشناس بازار بورس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
کامل از طریق کدال بررسی کردم سود سنوات شرکتهای زیر چرا واریز نشده؟این شرکتها پول بسیاری از سهامداران را نداده اند.این شرکتها سود سهام پارسال و سالهای قبل را از سجام واریز نکرده اند.بیشترشون سود را از بانکهای خصوصی که شعبه در شهرستانها ندارند پرداخت میکردن یا درخواست شماره حساب میکردن و تعداد سهامداران این شرکتها در 5 سال گذشته خیلی زیاد بوده و سهامداران خرد زیادی در سال 1398 و 1399 وارد این شرکتها شده اند لذا سود رسوب کرده بیشتری دارند.لطفا این لیست را اطلاع رسانی کنید تا در اولویت پرداخت سودهای رسوبی قرار گیرد.عرضه اولیه ها را در اولویت بگذارید چون سهامداران بیشتری دارند و سودهای کم میدادن برای همین خیلی ها برای دریافت سودها مراجعه نمیکرد.چون در جریان هستم جهت اطلاع و پیگیری اعلام کردم.لطفا پیگیری کنید.باتشکر
ثبهساز/ ثامید / صبا/برکت/ شفا/ ولکار/ امین/ سپید/ دکپسول/ رنیک/ ساوه/ قرن/ غگیلا/ فتوسا/ فگستر/ وهامون/ شاروم/ بپیوند/ وکبهمن/ شبصیر/ افق/ تاپکیش/ ومعلم/ تبرک/مادیرا / چخزر / سیمرغ /زشگزا/ زبینا/ زقیام/ریشمک
شتران/شبریز/شبهرن/ونفت/وخارزم/غبهنوش/خودکفا/ثشاهد/کرمان/کرماشا/سرچشمه/تاپیکو/پارسان/ملت/سمگا/
میدکو/فرآور/فباهنر/فخاس/فاسمین/کیمیا/کروی/کبافق/فزرین/پتایر/چکاپا/چکارن/کماسه/کطبس/تلیسه/داسوه/دیران
غگل/غگلپا/غچین/غدیس/غشهداب/غگلستا/ونیرو/بجهرم/ورنا/ختوقا/خگستر/خساپا/خودرو/لپارس/بکاب/بترانس/گکوثر/وکادو
دسبحان/داوه/دکوثر/دامین/کفرآور/کهمدا/سبهان/سخوز/اپرداز/رتاپ/رانفور/ثفارس/ثالوند/بنو/وآفری/اخابر/توریل/حریل/سدبیر