بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳
برای همه افراد دو ماه یارانه واریز شده است
سخنگوی دولت گفت: این موضوع که برای کسی یک ماه واریز شده صحت ندارد بلکه برای همه افراد دو ماه واریز شده است که مسدود است و متعاقباً آزاد خواهد شد.
کد خبر : ۲۵۸۱۹۳

برای همه افراد دو ماه یارانه واریز شده است

به گزارش بورس نیوز، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت درخصوص زمان برداشت یارانه واریزی اظهار کرد: در خصوص زمان برداشت مبالغ یارانه‌های واریزی مطابق اطلاعیه ستاد مربوطه، به تدریج میزان امکان برداشت و زمان آن اطلاع رسانی خواهد شد و بلندمدت نخواهد بود و با زمان اعلام قیمت‌ها این امکان فراهم خواهد شد.



وی افزود: این موضوع که برای کسی یک ماه واریز شده صحت ندارد بلکه برای همه افراد دو ماه واریز شده است که مسدود است و متعاقباً آزاد خواهد شد. برای میزان دهک بندی سایت وزارت رفاه در حال پاسخگویی است. برای سه دهک پایین معادل ۴۰۰ هزار تومان به ازای هر نفر و دهک چهارم تا ۹ معادل ۳۰۰ هزار تومان برای هر نفر بوده و برای اعتراض نسبت به میزان واریزی و دهک بندی سایت وزرارت رفاه در حال پاسخگویی است.

سخنگوی دولت ادامه داد: در مورد کسانی که ثبت نام نکردند به دلیل اینکه از سال ۹۳ ثبت نام جدید صورت نگرفته و قرار است حمایت صورت گیرد، سازمان هدفمندی یارانه‌ها به زودی سایتی را در این زمینه معرفی خواهد کرد که امکان ثبت نام وجود خواهد داشت و اطلاعات لازم برای ثبت نام به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

بهادری جهرمی گفت: امروز در جلسه دولت گزارشی از روند و پیشرفت برنامه‌های اصلاح در نظام پرداخت یارانه‌ها که در طول سال‌های گذشته برای مردم مشکلاتی ایجاد کرده بود، طرح شد. بلافاصله بعد از این جلسه، جلسه ستاد تنظیم بازار در حال برگزاری است و تقریباً به صورت روزانه جلسات این ستاد در حال برگزاری است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر