بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴
حضور متفاوت «خلیج فارس» در نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی؛

حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و اقدامات زیست محیطی توسعه می‌یابد

حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و اقدامات زیست محیطی توسعه می‌یابد
غرفه گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در دو روز نخست بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی میزبان ده‌ها جلسه کاری با مدیران ارشد کشور و فعالان حوزه نفت و گاز و پتروشیمی بود.
کد خبر : ۲۵۸۲۶۷

حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و اقدامات زیست محیطی توسعه می‌یابد

به گزارش بورس نیوز، در روز اول قبل از برگزاری رسمی افتتاحیه این نمایشگاه، علی عسکری به همراه قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی و مهندس اوجی وزیر نفت به بازدید از این نمایشگاه پرداخت.



مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس پس از افتتاحیه نمایشگاه، به غرفه گروه آمد و علاوه بر بازدید، در جلسات متعدد با نمایندگان مجلس، مدیران سایر شرکت‌های پتروشیمی و به ویژه شرکت‌های دانش بنیان از برنامه‌ها و اولویت‌های این گروه گفت.

علی عسکری همچنین از غرفه‌های تاپیکو، شستان، پترو صنعت صبا بازدید و با مدیران این شرکت‌ها گفتگو کرد.

حمایت تمام قد از شرکت‌های دانش بنیان

دیدار و مذاکرات فشرده با فعالان شرکت‌های دانش بنیان حوزه نفت گاز و پتروشیمی از مهمترین برنامه‌های علی عسگری در اولین روز نمایشگاه بیست و ششم بود.

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر استفاده از ایده‌های دانش بنیان در افزایش تولید و اشتغال گفت: اولویت اصلی این مجموعه توجه به ایده‌های ناب جوانان ایرانی و تکیه بر سرمایه‌های انسانی برای نیل به اهداف متعالی ترسیم شده است.

اقدامات عملی برای حفظ محیط زیست

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در روز اول نمایشگاه، میزبان خانم رفیعی رییس فراکسیون محیط زیست مجلس بود.

وی در این نشست، با اشاره به اجرای پالایشگاه‌های گاز بیدبلند و یادآوران خلیج فارس در حوزه محیط زیست، تأکید کرد: با راه اندازی پروژه یادآوران و اجرای موفق طرح جمع آوری گاز‌های همراه مشعل در شرق کارون، گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس به آرزوی صدساله خاموش کردن فلر‌ها به طور کامل جامه عمل می‌پوشاند که این یک اقدام زیست‌محیطی بزرگ و در کلاس جهانی است.

علی عسکری در این نشست، برای افزایش تعامل با فراکسیون محیط زیست مجلس و توسعه اقدامات زیست محیطی این گروه بزرگ پتروشیمی اعلام آمادگی کرد.

مذاکرات و دیدار‌های فشرده سایر مدیران ارشد شرکت

در دو روز نخست این نمایشگاه، غرفه گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مدیران ارشد شرکت‌های تابعه، در این نمایشگاه جلسات مذاکره و کاری متعددی را با شرکت‌های همکار، مشتریان و علاقمندان به همکاری برگزار کردند.

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «نفت دانش بنیان؛ تولید ایرانی، صادرات جهانی» برگزار شده از ۲۳ تا ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ دایر است.
علاقمندان از ساعت ۹ تا ۱۶ برای آشنایی با دستاورد‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس به سالن ۳۸ B مراجعه کنند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر