بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶
درآمد "گلدیرا" به ۲،۵۳۴ میلیارد ریال رسید:

روند نزولی فروش و درآمد "گلدیرا"

روند نزولی فروش و درآمد
درآمد ماهانه شرکت "گلدیرا" شاهد کاهش ۱۳ درصدی نسبت به ماه گذشته بود که البته این شرکت در مقایسه با درآمد دوره مشابه سال گذشته افزایش ۱۲۹ درصدی را تجربه کرده است.
کد خبر : ۲۵۸۲۸۱

روند نزولی فروش و درآمد

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، مجموع درآمد شرکت "گلدیرا" طبق گزارش فعالیت اردیبهشت‌ماه سال جاری ۲،۵۳۴ میلیارد ریال شناسایی شد و همچنین طی ۴ ماه سپری‌شده از سال مالی (منتهی به دی‌ماه ۱۴۰۱) درآمد تجمیعی خود را ۱۲،۴۲۸ میلیارد ریال اعلام کرد.

روند نزولی فروش و درآمد

درآمد ماهانه شرکت "گلدیرا" در اردیبهشت‌ماه فقط از فروش محصولات در بازار داخلی به دست آمد و تمامی محصولات آن در داخل کشور به فروش رسید. همچنین لازم به ذکر بوده که درآمد به ثبت رسیده این شرکت ۳,۸۰۰ میلیارد ریال شناسایی شد.


بیشتر بخوانید: سقوط ۳۰درصدی فروش "گلدیرا" در آغاز ۱۴۰۱


درآمد ماهانه "گلدیرا" در اردیبهشت‌ماه

بر اساس این گزارش، درآمد ماهانه شرکت "گلدیرا" شاهد کاهش ۱۳ درصدی نسبت به ماه گذشته بود که البته این شرکت در مقایسه با درآمد دوره مشابه سال گذشته افزایش ۱۲۹ درصدی را تجربه کرده است.

روند نزولی فروش و درآمد

در اردیبهشت‌ماه سال جاری درآمدزاترین محصول این شرکت به «محصولات صوتی و تصویری» با ۱،۱۴۸ میلیارد ریال تعلق گرفت و نرخ فروش آن نیز ۸ میلیون و ۲۱۰ هزارتومان درازای هر دستگاه اعلام شد. پس‌ازآن نیز «محصولات شوینده» با حدود ۸۲۰ میلیارد ریال توانست بیشترین درآمد را کسب کند که نرخ فروش آن نیز ۱۱ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان به ثبت رسید.

مقدار فروش محصولات "گلدیرا"

طبق این گزارش مقدار فروش ماهانه این شرکت با کاهش ۱۵ درصدی نسبت به ماه گذشته توانست ۲۴،۹۴۷ دستگاه را به فروش برساند. در این راستا می‌توان گفت پرفروش‌ترین محصول به «محصولات صوتی و تصویری» با ۱۳،۹۹۱ دستگاه تعلق گرفت.

«محصولات شوینده» با فروش ۷،۰۹۲ دستگاه و «محصولات برودتی» با ۲،۸۴۶ دستگاه در رده‌های بعدی پرفروش‌ترین‌های این شرکت قرار گرفتند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سقوط ۳۰درصدی فروش
گزارش فروردین‌ماه "گلدیرا" منتشر شد:

سقوط ۳۰درصدی فروش "گلدیرا" در آغاز ۱۴۰۱

روند بازارسرمایه اجازه رشد
مدیر مالی هلدینگ صنایع مادیران در گفت‌وگو با بورس‌نیوز؛

روند بازارسرمایه اجازه رشد "مادیرا" را نمی‌دهد

افزایش ظرفیت تولید
با اعلام شرکت صنایع ماشین‌های اداری ایران؛

افزایش ظرفیت تولید "مادیرا" با بهره‌برداری از طرح کولرگازی

ارسال نظر