بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶
در پیش‌بینی امروز بازار سرمایه مطرح شد:

امیدواری به تشکیل روند ثابت در بورس

امیدواری به تشکیل روند ثابت در بورس
با نزدیک شدن به فصل مجامع، اصلاح قیمت‌ها و حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی در صنایع داخلی می‌توان به شکل‌گیری روند در بازار سرمایه امیدوار شد.
کد خبر : ۲۵۸۳۲۶

امیدوار به تشکیل روند ثابت در بورس

سلمان نصیرزاده کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز، در خصوص وضعیت امروز بازار بیان کرد: با توجه به اینکه شاخص کل در بازه حدود ۲۵ درصدی و هم‌وزن در محدوده ۴۰ درصدی قرارگرفته، می‌توان گفت این روند با تقویت جریان پول همراه می‌شود. همچنین در این راستا به نظر می‌رسد خروجی صندوق درآمد ثابت تداوم پیداکرده و از طرفی با نزدیک شدن به فصل مجامع، اصلاح قیمت‌ها و حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی در صنایع داخلی می‌توان به شکل‌گیری روند در بازار سرمایه امیدوار شد.


بیشتر بخوانید: جذب تقاضا توسط بازار سرمایه


وی در ادامه اضافه کرد: این روند در بازار سرمایه تداوم می‌یابد و شاخص کل و هم‌وزن در سطوح مهم خود قرار می‌گیرند. به همین دلیل باوجود منتشرنشده گزارش شرکت‌های بزرگ به‌خصوص در گروه‌های فولادی، پالایشی و بانکی انتظار می‌رود گزارش آن‌ها در وضعیت مثبتی قرار بگیرد.

نصیرزاده در پایان خاطرنشان کرد: با این مؤلفه‌ها و مجامع شرکت‌ها می‌توان به اهداف بالاتری در بورس رسید، به‌گونه‌ای که احتمالاً شاخص از محدوده ۱,۸۰۰ واحدی عبور کند. همچنین نقطه چرخش بازار زمانی بوده که بورس تهی از اخبار تحولات باشد، به‌طور مثال حذف ارز دولتی در حالی مطرح‌شده که می‌تواند در سودآوری شرکت‌ها مؤثر واقع شود.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
جذب تقاضا توسط بازار سرمایه
در پیش‌بینی امروز بازار سرمایه مطرح شد:

جذب تقاضا توسط بازار سرمایه

صندوق جسورانه ارغوان خرداد ماه پذیره نویسی می‌شود
مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری غدیر در نشست خبری مطرح کرد:

صندوق جسورانه ارغوان خرداد ماه پذیره نویسی می‌شود

ارسال نظر
نظرات بینندگان
تخلف و تبعیض در عرضه اولیه ها
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
تخلف و تبعیض آشکار در کارگزاری مفید و فارابی
چرا میلیونها سهامدار کارگزاری مفید یا فارابی مثل بقیه کارگزاری ها مثلا کارگزاری آگاه یا کارگزاری هایی که از نرم افزار اکسیر و رایان همراه استفاده میکنند نمیتواند عرضه اولیه ددانا را بصورت آفلاین از 3 روز قبل خریداری کنند؟در عرضه اولیه آسیاتک هم این تخلف بزرگ اتفاق افتاد.پس پول کارمزدها را خرج چی میکنید؟چرا سامانه آفلاین را فعال نمیکنید؟
چرا کارگزاری مفید و فارابی پیامک خرید و فروش های مشتریان را پیامک نمیکنند؟
کارگزاری مفید سود طرح حامی هم کرده 16 درصد در سال.درحالیکه قبلا بالای 21 درصد سود میداد!!!
چرا کارگزاری مفید و فارابی بجای پیشرفت دارن پسرفت میکنند؟کسی علتش را می داند؟چرا سازمان بورس نظارت نمیکند؟
تبعیض در روز روشن بین میلیونها سهامدار کارگزاری مفید و فارابی با بقیه کارگزاری ها.آیا جلوتر بودن بقیه کارگزاری ها در خرید عرضه اولیه رانت و تبعیض محسوب نمیشود؟سازمان بازرسی کل کشور کجایی؟کمیسیون اصل 90 مجلس چرا نظارت نمیکنی؟ناظر بازار بورس مگه خوابی؟