بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳
کاهش درآمد "کطبس" با وجود افزایش نرخ زغال سنگ:

روند نزولی "کطبس" در فروردین ۱۴۰۱

روند نزولی
مقدار فروش محصولات ”کطبس" در فروردین‌ماه برابر با ۱۱،۷۶۱ تن ارائه شد که در واقع نسبت به ماه گذشته با ۴۲ درصد افت روبه‌رو شده است.
کد خبر : ۲۵۸۳۸۲

روند نزولی

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، میزان درآمدی که شرکت زغال‌سنگ نگین طبس در گزارش فعالیت فروردین سال ۱۴۰۱ از فروش محصولات تولیدی خود به ثبت رساند، برابر با ۱۷۵ میلیارد ریال بود و البته درآمد تجمیعی این شرکت به دلیل شروع سال مالی همین مقدار اعلام‌شده است.

روند نزولی

درآمد ماهانه شرکت "کطبس" در فروردین‌ماه از فروش محصولات در بازار داخل کشور شناسایی شد و فعالیتی در بازار صادراتی را ثبت نکرده است.


بیشتر بخوانید: "کطبس" محصولاتش را در بورس انرژی عرضه می کند


میزان درآمد‌های عملیاتی "کطبس"

بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که شرکت "کطبس" از فروش محصولات خود کسب کرده با کاهش ۳۴ درصدی در مقایسه با اسفندماه همراه بود که البته این شرکت توانست درآمد تجمیعی خود را ۱۴۰ درصد افزایش دهد.

روند نزولی

همان‌طور که گفته شد "کطبس" تنها در بازار داخلی فعالیت داشته در طی دوره یک‌ماهه همانند ماه‌های گذشته توانسته تک‌محصول «زغال‌سنگ» را به فروش برساند. نرخ فروش این محصول در فروردین ۱۴۰۱ برابر با یک‌میلیون و ۴۹۱ هزارتومان درازای هر تن به ثبت رسیده که نسبت به ماه گذشته با افزایش ۳۳ درصدی همراه بود.

فروش ماهانه "کطبس" کاهش بافت

بر اساس گزارش صورت گرفته، مقدار فروش محصولات ”کطبس" در فروردین‌ماه برابر با ۱۱،۷۶۱ تن ارائه شد که در واقع نسبت به ماه گذشته با ۴۲ درصد افت روبه‌رو شده است. از طرفی مقدار تولید «زغال‌سنگ» این شرکت معدنی ۱۱،۹۰۰ تن اعلام‌شده که در واقع کاهش حدود ۲۲۹ تنی را به همراه داشت.

بنابراین می‌توان گفت میزان فروش "کطبس" نسبت به ماه گذشته خود در روند نزولی قرار گرفت، مقدار فروش ماهانه این شرکت ۱۱،۹۰۰ تن ثبت شده و حتی ۱۳۹ تن از «زغال سنگ» تولید‌شده را به فروش نرسانده است. این اتفاق با توجه به نزدیکی به فصل مجامع برای سهامداران خبر خوبی نخواهد داشت و باید دید آیا این شرکت ضرر واردشده را جبران می‌کند یا خیر!

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
درآمد ماهانه
روند کم نوسان مقدار تولید «زغال‌سنگ»؛

درآمد ماهانه "کطبس" کاهشی شد

دیدار سهامداران
در پی مجمع عمومی فوق العاده زغالسنگ نگین طبس؛

دیدار سهامداران "کطبس" تازه می شود

ارسال نظر