بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹
مدیرعامل شرکت سیمان تامین:

به عنوان سازنده مسکن ورود می کنیم

به عنوان سازنده مسکن ورود می کنیم
مدیرعامل شرکت سیمان تامین گفت: شرکت سیمان تامین ۳۰ درصد صنعت سیمان کشور را در اختیار دارد و به همین نسبت در تامین سیمان پروژه‌های مسکن ملی سهیم خواهد بود و این طرح را حمایت می‌کند. در بخش ساختمانی نیز برنامه ورود به عنوان سازنده مسکن را در دستور کار داریم.
کد خبر : ۲۵۸۴۷۲

به عنوان سازنده مسکن ورود می کنیم

حمیدرضا هوشیاری، مدیرعامل شرکت سیمان تامین در گفتگو با بورس نیوز، درخصوص تعداد شرکت‌های زیرمجموعه سیمانی در بورس اظهار کرد: از ۱۷ شرکت سیمانی زیرمجموعه سیمان تامین، ۱۶ شرکت در بورس حضور دارد و فقط یک شرکت خارج از بورس است.



وی افزود: سیمان آبیک یکی از بزرگترین شرکت‌های سیمانی غرب آسیاست که قدمت ۵۰ ساله دارد. این شرکت امروز وارد بورس شد و امیدواریم منشا خیر و برکت برای سهامداران باشد. "سابیک" سهم ارزنده‌ای است و امیدواریم روز‌های خوبی را در بازار پیش رو داشته باشد.

مدیرعامل شرکت سیمان تامین درخصوص سودآوری شرکت سیمان تامین بیان کرد: شرکت سیمان تامین هلدینگ سه رشته‌ای حمل و نقل، سیمان و ساختمان است. ما برای افزایش سود" سیتا" متوازن سازی پورتفو را در برنامه قرار دادیم. پورتفو‌های ساختمانی را در برنامه بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدت شستاست که در زمینه تقویت بخش ساختمانی "سیتا" خواهد بود و از آن محل سود خوبی را محقق خواهیم کرد.

وی درباره نقش شرکت سیمان تامین در پروژه‌های مسکن ملی خاطرنشان کرد: شرکت سیمان تامین ۳۰ درصد صنعت سیمان کشور را در اختیار دارد و به همین نسبت در تامین سیمان پروژه‌های مسکن ملی سهیم خواهد بود و این طرح را حمایت می‌کند. در بخش ساختمانی نیز برنامه ورود به عنوان سازنده مسکن را در دستور کار داریم.

هوشیاری در پایان گفت: امروز با عرضه بزرگترین سیمان غرب یعنی سیمان آبیک پورتفوی "سفارس" و "سیتا " تقویت کردند و امیدواریم برای آن‌ها برکت به همراه داشته باشد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
درآمد ۲۳,۴ میلیارد تومانی سابیک
۴۵ هزارتن انواع سیمان تیپ ۲ در بورس کالا به فروش رسید؛

درآمد ۲۳,۴ میلیارد تومانی سابیک

چالش استقبال از عرضه‌های سابیک
مسیر نزولی درآمد این سیمان ساز، همچنان در ریزش؛

چالش استقبال از عرضه‌های سابیک

سابیک همچنان در پساتعطیلات
دومین هفته در ایام تعطیلات این شرکت سیمانی؛

سابیک همچنان در پساتعطیلات

ارسال نظر