بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان:

ریل ملی نماد محصول با ارزش افزوده است

ریل ملی نماد محصول با ارزش افزوده است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان در حاشیه بازدید از غرفه ذوب آهن در نهمین نمایشگاه معدن و صنایع معدنی کرمان، گفت: شرکت‌های بزرگ پیشتاز نوآوری هستند و ذوب آهن اصفهان با تولید ریل ملی که نماد محصول با ارزش افزوده بالا است، سرآمد این شرکت‌ها می‌باشد.
کد خبر : ۲۵۸۵۶۴

ریل ملی نماد محصول با ارزش افزوده است

محرابی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان اظهار کرد: استفاده از حوزه دانش‌بنیان به شرکت‌های معدنی و صنایع معدنی کمک شایانی می‌کند تا به سمت تولید محصولات با ارزش افزوده بالاتر بروند.

محرابی با بیان اینکه استان کرمان در حوزه معدن در ذخایر، اکتشاف، استخراج و فرآوری سرآمد است، تاکید کرد: باید یک هم افزایی بین ذوب آهن اصفهان و شرکت‌های معدنی کرمان بوجود آید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان افزود: ذوب آهن اصفهان می‌تواند در تعامل با شرکت‌های معدنی استان کرمان در انتقال دانش فنی و سرمایه گداری جهت ایجاد اشتغال و ارزش افزوده در این استان و هم برای تامین مواد اولیه مورد نیاز خود منشا اثر باشد و این شرکت‌ها می‌توانند تفاهم نامه‌های دوجانبه در این خصوص امضا کنند.

وی با بیان اینکه شرکت‌های تامین کننده مواد اولیه، فرآوری کننده مانند ذوب آهن و دانش‌بنیان‌ها باید ارتباط دو سویه برقرار کنند، گفت: تعامل این شرکت‌ها موجب رشد و شکوفایی و سودبری طرفین خواهد شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر