بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
گزارش ماهانه "ونوین" در کدال ثبت شد:

اردیبهشت "ونوین" با ۶ درصد تراز مثبت همراه شد

اردیبهشت
"ونوین" میزان سرمایه ثبت‌شده خود را طی این دوره ۳۰,۴۲۵ میلیارد ریال اعلام کرد و لازم به ذکر بوده که این بانک در اردیبهشت‌ماه تراز مثبت ۶ درصدی را در کارنامه مالی خود به ثبت رساند.
کد خبر : ۲۵۸۶۸۴

اردیبهشت

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، بانک اقتصاد نوین در گزارش فعالیت اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ مجموع میزان درآمدی که از بخش تسهیلات اعطایی به ثبت رسانده، برابر با ۱۷،۸۱۳ میلیارد ریال اعلام شد. همچنین طی ۲ ماهه سپری‌شده از سال مالی نیز درآمد شناسایی‌شده از تسهیلات اعطایی نیز برابر با ۳۵،۵۴۲ میلیارد ریال بود.

اردیبهشت

طبق گزارش صورت گرفته، مبلغی که بانک اقتصاد نوین در اردیبهشت‌ماه جهت سود سپرده سرمایه‌گذاری به مشتریان پرداخت کرده بالغ‌بر ۱۶،۷۳۲ میلیارد ریال بود. البته مجموع پرداختی‌های این بانک در جهت سود سپرده‌ها از ابتدای سال مالی نیز برابر با ۳۳،۸۶۳ میلیارد ریال شناسایی‌شده است.


بیشتر بخوانید: ثبت تراز مثبت ۴ درصدی برای "ونوین"


تسهیلات وصولی شناسایی‌شده بانک اقتصاد نوین در اردیبهشت‌ماه برابر با ۱۱۳،۰۷۶ میلیارد ریال بود. از طرفی "ونوین" میزان سرمایه ثبت‌شده خود را طی این دوره ۳۰,۴۲۵ میلیارد ریال اعلام کرد و لازم به ذکر بوده که این بانک در اردیبهشت‌ماه تراز مثبت ۶ درصدی را در کارنامه مالی خود به ثبت رساند.

میزان درآمد تسهیلات اعطایی "ونوین"

بر پایه این گزارش، درآمدی که این بانک توانست در اردیبهشت‌ماه از بخش تسهیلات اعطایی به دست بیاورد، نسبت به ماه گذشته رشد کمتر از یک‌درصدی را به همراه داشت و همچنین در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با ۲۷ درصد افزایش درآمد مواجه شده است.

اردیبهشت

در این راستا بیشترین درآمد کسب کرده "ونوین" از تسهیلات اعطایی در اردیبهشت ۱۴۰۱ مربوط به بخش‌های «مرابحه» و «خرید دین» به ترتیب با مبالغ ۱۵،۲۷۳ میلیارد ریال و ۱،۲۴۴ میلیارد ریال بود که بخش «مرابحه» توانسته نسبت به ماه گذشته به رشد ۳۵ درصدی دست پیدا کند.

میزان پرداختی سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری "ونوین"

بر اساس این گزارش، میزان پرداختی‌های این بانک در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ برابر با ۱۶،۷۳۲ میلیارد ریال بود که در مقایسه با دوره مشابه در سال گذشته روند صعودی ۳۱ درصدی را طی کرد. از سوی دیگر، پرداختی‌های جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری در ۲ ماه گذشته برابر با ۳۳،۸۶۳ میلیارد ریال اعلام شد.

طبق گزارش منتشرشده "ونوین" در سامانه کدال، با توجه به رویه بانک‌ها در خصوص بخشودگی بخشی از جرائم تسهیلات غیر جاری و شناسایی سود مطالبات معوق و مشکوک الوصول به‌صورت نقدی، امکان تعدیل درآمد تسهیلات اعطایی در ماه‌های آتی وجود دارد. همچنین سپرده‌های دریافتی و تسویه شده طی دوره مشتمل بر جابجایی انواع سپرده‌ها به شرح فوق و بر اساس گردش حساب‌های مربوطه تهیه گردیده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
این بانک درآمد ۱۷،۷۲۸ میلیارد ریالی ثبت کرد:

ثبت تراز مثبت ۴ درصدی برای "ونوین"

روند افزایشی درآمد ماهانه
گزارش اسفند ماه "ونوین" در کدال منتشر شد:

روند افزایشی درآمد ماهانه "ونوین" در اسفند ماه

ارسال نظر