بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
رشد چشمگیر درآمد ماهانه ارتباطات سیار ایران:

رکورد درآمد ماهانه این بار در شرکت "همراه"

رکورد درآمد ماهانه این بار در شرکت
"همراه" توانست نسبت به دوره مشابه سال گذشته خود در روند صعودی ۳۵ درصدی قرار بگیرد به گونه‌ای که می‌توان گفت طی یک سال گذشته به رکورد جدیدی دست پیدا کرده است.
کد خبر : ۲۵۸۷۳۰

رکورد درآمد ماهانه این بار در شرکت

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، مجموع درآمد شرکت ارتباطات سیار ایران در گزارش اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برابر با ۲,۹۶۷ میلیارد تومان از «فروش/خدمات» شناسایی شد. از سوی دیگر، درآمد تجمیعی این شرکت از ابتدای سال مالی تاکنون در کارنامه مالی ۵،۵۱۲ میلیارد تومان اعلام شده است.

درآمد‌های ارتباطات سیار ایران تا اردیبهشت ۱۴۰۱

بر پایه این گزارش، درآمد شرکت در مقایسه با فروردین ماه ۱۷ درصد افزایش را تجربه کرده و همچنین "همراه" توانست نسبت به دوره مشابه سال گذشته خود در روند صعودی ۳۵ درصدی قرار بگیرد به گونه‌ای که می‌توان گفت طی یک سال گذشته به رکورد جدیدی دست پیدا کرده است. این روند افزایشی را می‌توان در نمودار زیر مشاهده کرد.

رکورد درآمد ماهانه این بار در شرکت

همان‌طور که گفته شد درآمد اعلام‌شده از ابتدای سال مالی این شرکت برابر با ۵،۵۱۲ میلیارد تومان بوده که طبق گزارش منتشرشده، در این مدت افزایش درآمد ۲۸ درصدی را نسبت به سال گذشته تجربه کرده است.

بر اساس این گزارش، بیشترین درآمد "همراه" در اردیبهشت‌ماه، مربوط به بخش «کارکرد مشترکین خطوط اعتباری» با ۱،۶۳۲ میلیارد تومان شناسایی شده که این بخش شامل مکالمه، پیام کوتاه، اینترنت و پیامک انبوه بود.

از طرفی «کارکرد مشترکین خطوط اعتباری» نسبت به ماه گذشته رشد ۱۲ درصدی را به همراه داشت و توانسته در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۳۳ درصد افزایش را به نام خود ثبت کند. همچنین پس‌ازاین بخش، بیشترین درآمد شناسایی‌شده "همراه" به «کارکرد مشترکین خطوط دائمی» با ۱،۱۴۵ میلیارد تومان تعلق گرفت.

درآمد ماهانه‌ای که توسط این شرکت ارتباطی در اردیبهشت‌ماه به ثبت رسید ۱۷درصد بالاتر از متوسط درآمد شناسایی‌شده طی یک ماه گذشته بوده است، متوسط درآمد ماهانه "همراه" طی ۲ ماهه سپری‌شده از ابتدای سال مالی بالغ بر ۲،۷۵۶ میلیون تومان بوده، این در حالی است که میانگین درآمد ماهانه این شرکت طی ۱۲ ماهه سال گذشته بالغ ۲،۴۸۴ میلیون تومان بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
زنگ مجمع
با اعلام شرکت ارتباطات سیار ایران؛

زنگ مجمع "همراه" به صدا درآمد

سهامداران
با اعلام شرکت ارتباطات سیار ایران؛

سهامداران "همراه" دور هم جمع می شوند

ثبت بیش از ۲۵ میلیارد ریال درآمد در
بیشترین درآمد ماهانه "همراه" از کدام بخش‌ها بود.

ثبت بیش از ۲۵ میلیارد ریال درآمد در "همراه"

ارسال نظر