بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
درآمد ماهانه ایران‌خودرو دیزل افزایش یافت:

"خاور" دست پر آمد

با نگاهی به بخش درآمدی از سبد محصولات تولیدی می‌توان دریافت بیشترین درآمدی که این شرکت دیزلی از خود بر جای گذاشته مربوط به «کامیون سنگین» بود.
کد خبر : ۲۵۸۷۳۲

سنگینی درآمد

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت ایران‌خودرو دیزل در گزارش فعالیت اردیبهشت سال ۱۴۰۱ توانست درمجموع ۱,۳۹۶ میلیارد تومان درآمد عملیاتی را تجربه کند. همچنین درآمد تجمیعی ثبت‌شده این شرکت در کارنامه مالی خود ۱،۴۱۶ میلیارد تومان اعلام‌شده است.

سنگینی درآمد

از طرفی میزان سرمایه اعلام‌شده این شرکت دیزلی در صورت‌های مالی ۳،۶۳۶ میلیارد تومان نمایش داده‌شده که دراین‌بین لازم به ذکر بوده درآمد‌های به‌دست‌آمده از فروش محصولات، در بازار داخلی صورت گرفته است.

درآمد‌های عملیاتی "خاور" تا پایان اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱

بر پایه این گزارش، میزان درآمد ثبت‌شده شرکت در مقایسه با سال گذشته توانست در حدود ۱,۱۷۱ میلیارد تومان افزایش پیدا کند، به‌گونه‌ای که ۵۲۰ درصد رشد را در این بازه زمانی به همراه داشت.

با نگاهی به بخش درآمدی از سبد محصولات تولیدی می‌توان دریافت بیشترین درآمدی که این شرکت دیزلی از خود بر جای گذاشته مربوط به «کامیون سنگین» بود، که توانسته در حدود ۱،۳۰۶ میلیارد تومان درآمد را برای شرکت به ارمغان بیاورد.

همچنین محصول درآمدزای دیگر "خاور" به «ون و پیکاپ» تعلق گرفت که در واقع توانسته با حدود ۶۴ میلیارد تومان در جایگاه دوم قرار بگیرد. از طرفی نرخ فروش این بخش از محصولات شرکت با ۷۶۴ میلیون تومان در صورت مالی اردیبهشت ۱۴۰۱ شرکت شناسایی شد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
روند افزایشی در فروش تجمیعی
فروش تجمیعی این شرکت افزایش یافت:

روند افزایشی در فروش تجمیعی "خاور"

درآمد
"خاور" درآمد ۱۶۰ میلیارد ریالی را به ثبت رساند:

درآمد "خاور" در سربالایی جاده فروردین ماه

درآمد‌
رشد ۹ درصدی درآمد‌ها به نسبت آخرین ماه ثبت شد؛

درآمد‌ "خاور" با «کامیون‌ سنگین» در مسیر رشد

ارسال نظر