بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
رشد ۹ درصدی درآمد‌ها به نسبت آخرین ماه ثبت شد؛

درآمد‌ "خاور" با «کامیون‌ سنگین» در مسیر رشد

درآمد‌
بیشترین درآمدی که این شرکت از خود بر جای گذاشت مربوط به «کامیون سنگین» با ۱۳،۸۸۲ میلیارد ریال بوده و نرخ فروش این محصول حدود یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به ازای هر دستگاه اعلام‌شده است.
کد خبر : ۲۵۶۸۱۱

خاور+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت ایران‌خودرو دیزل در گزارش فعالیت اسفندماه ۱۴۰۰ مجموع درآمد عملیاتی خود را برابر با ۱۸،۷۷۷ میلیارد ریال شناسایی کرده و از ابتدای سال مالی نیز درآمد‌های ثبت‌شده این شرکت بالغ‌بر ۱۱۱،۰۱۶ میلیارد ریال ارائه‌شده است.

خاور+بورس نیوز

همچنین میزان سرمایه اعلام‌شده این شرکت دیزلی در صورت‌های مالی ۳۶,۳۶۰ میلیارد ریال نمایش داده‌شده که در این بین لازم به ذکر است درآمد‌های به‌دست‌آمده از فروش محصولات، در بازار داخلی صورت گرفته است.


بیشتر بخوانید: "خاور" ۱۴ درصد سهام سرمایه گذاری را خرید


درآمد‌های عملیاتی "خاور" تا پایان اسفندماه

بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که ایران‌خودرو دیزل توانست به نام خود ثبت کند، در مقایسه با بهمن‌ماه ۹ درصد رشد درآمد را تجربه کرده و البته نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز با ۴۰ درصد رشد همراه بوده است.

همچنین درآمدی که "خاور" طی یک سال گذشته کسب کرده با افزایش حدود ۷۱ میلیاردی روبه‌رو بوده و درواقع روند افزایشی ۱۷۵ درصدی را طی کرده که می تواند در افزایش اعتماد سهامداران به این شرکت کمک کند. 

خاور+بورس نیوز

با نگاهی به بخش درآمدی از سبد محصولات تولیدی می‌توان دریافت بیشترین درآمدی که این شرکت از خود بر جای گذاشت مربوط به «کامیون سنگین» با ۱۳،۸۸۲ میلیارد ریال بوده و نرخ فروش این محصول حدود یک میلیارد و ۹00 میلیون تومان به ازای هر دستگاه اعلام‌شده است.

از سوی دیگر، نرخ فروش «کامیون سنگین» نسبت به بهمن ماه ۵,۵ درصد افزایش‌یافته، همچنین محصول درآمدزای دیگر "خاور" مربوط به «اتوبوس» با ۳،۳۵۱ میلیارد ریال شناسایی شد.

در این راستا شرکت ایران‌خودرو دیزل توانسته از فروش محصول «اتوبوس» درآمدزایی چشمگیری را تجربه کند، به‌گونه‌ای که مقدار درآمد آن از ۹۳۱ میلیارد ریال به ۳،۳۵۱ میلیارد ریال رسید. درواقع این محصول توانست افزایش ۶۰۰ درصدی را نسبت به ماه گذشته خود تجربه کند. همچنین نرخ فروش آن در اسفند سال ۱۴۰۰ مبلغی در حدود ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان شناسایی شده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر