بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵
گزارش کدال پتروشیمی پارس در کدال منتشر شد:

رشد ۱۸ درصدی فروش تجمیعی در "پارس"

رشد ۱۸ درصدی فروش تجمیعی در
از ابتدای سال مالی تاکنون پتروشیمی پارس موفق به فروش ۶۱۲،۳۵۵ تن در بازار شد که درواقع نسبت به دوره مشابه سال گذشته به رشد ۱۸ درصدی دست پیدا کرده است.
کد خبر : ۲۵۸۷۶۰

رشد ۱۸ درصدی فروش تجمیعی در

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت "پارس" در گزارش فعالیت اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ مجموع درآمد عملیاتی طی دوره یک‌ماهه را ۵ هزار و ۸۹۱ میلیارد تومان شناسایی کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای اردیبهشت‌ماه نیز درآمد‌های ثبت‌شده این شرکت نیز به حدود ۱۱ هزار و ۴۳۰ میلیارد تومان رسید.


بیشتر بخوانید: رشد ۵ میلیارد تومانی درآمد هفتگی "پارس"


بر اساس این گزارش، از ابتدای سال مالی تاکنون پتروشیمی پارس موفق به فروش ۶۱۲ هزار و ۳۵۵ تن در بازار شد که درواقع نسبت به دوره مشابه سال گذشته به رشد ۱۸ درصدی دست پیدا کرده است. در این بازه زمانی نیز «اتان» با فروش ۲۳۸،۵۶۱ تن بیشترین فروش را به خود اختصاص داد.

رشد ۱۸ درصدی فروش تجمیعی در

طبق گزارش صورت گرفته، مقدار فروش محصولات این شرکت پتروشیمی در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۱ برابر با ۳۲۲،۶۹۸ تن بود. عمده‌ترین فروش "پارس" در این دوره ماهانه مربوط به محصول «اتان» با ۱۲۵،۹۸۷ تن تعلق گرفت که در واقع ۳۹ درصد از فروش محصولات در بازار داخل کشور را در اختیار داشت.

همچنین مقدار فروش ماهانه پتروشیمی پارس در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۱ نسبت به ماه گذشته ۱۱ درصد افزایش فروش را تجربه کرده و البته این شرکت توانسته در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز در روند صعودی قرار بگیرد، به گونه‌ای که افزایش ۲۱ درصدی را به همراه داشته باشد .

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رشد ۵ میلیارد تومانی درآمد هفتگی
استایرن منومر تنها محصول عرض‌شده توسط پتروشیمی پارس؛

رشد ۵ میلیارد تومانی درآمد هفتگی "پارس"

افزایش ۱۳ درصدی درآمد هفتگی پتروشیمی پارس در اولیم هفته معاملات؛

"پارس" با توجه به کاهش نرخ‌ها با رشد درآمد مواجه بود

ارسال نظر