بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
گزارش ماهانه ذوب‌آهن اصفهان منتشر شد:

درآمد "ذوب" رکورد یک ساله را شکست

درآمد
درآمد تجمیعی که طی ۲ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی به ثبت رسیده رشد ۳۲ درصدی را نسبت به سال گذشته به همراه داشت و توانست رکورد درآمدی خود را جابه‌جا کند.
کد خبر : ۲۵۸۸۵۲

درآمد

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، درآمد ماهانه شرکت ذوب‌آهن اصفهان در گزارش فعالیت اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ از فروش محصولات، مبلغی بالغ‌بر ۳ هزار و ۴۲۷ میلیارد تومان بود. همچنین درآمد تجمیعی که طی ۲ ماه گذشته از فروش محصولات به دست آمد، برابر با ۶ هزار و ۴۹۶ میلیارد تومان اعلام‌شده است.

درآمد

درآمدی که "ذوب" در اردیبهشت‌ماه به ثبت رساند، مربوط به فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی بود که بیشترین درآمد شناسایی‌شده متعلق به بازار داخلی با ۲ هزار و ۱۰ میلیارد تومان بود. همچنین درآمد به‌دست‌آمده از فروش محصولات در بازار صادراتی نیز در این دوره یک هزار و ۴۱۶ میلیارد تومان شناسایی شد.


بیشتر بخوانید: توسعه آتی ذوب آهن اصفهان منوط به مالکیت معدن سنگ آهن است


درآمد ماهانه ذوب‌آهن اصفهان

بر اساس این گزارش توسط گروه تحقیق بورس نیوز، درآمد شرکت "ذوب" از فروش محصولات در مقایسه با فروردین‌ماه در رشد ۱۲ درصدی قرار گرفت و از طرفی توانست نسبت به سال گذشته نیز روند افزایشی ۳۲ درصدی را تجربه کند.

طبق گزارش صورت گرفته، درآمد تجمیعی که طی ۲ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی به ثبت رسیده رشد ۳۲ درصدی را نسبت به سال گذشته به همراه داشت و توانست رکورد درآمدی خود را جابه‌جا کند.

با توجه به نمودار زیر می‌توان دریافت این شرکت فولادی طی یک سال گذشته توانسته به رکورد خوبی دست پیدا کند که البته می‌تواند در افزایش جذب سهامدار به این شرکت کمک کند.

درآمد

همان‌طور که گفته شد درآمد صادراتی ذوب‌آهن اصفهان در اردیبهشت‌ماه بالغ‌بر یک هزار و ۴۱۶ میلیارد تومان ارائه‌شده و از ابتدای سال مالی تاکنون نیز مجموع درآمد ثبت‌شده این بخش ۲ هزار و ۹۰۴ میلیارد تومان بود.

بر پایه گزارش منتشرشده در کدال، بیشترین درآمد اعلام‌شده از سوی این شرکت فولادی به «تیرآهن» در بازار داخلی با حدود ۹۹۷ میلیارد تومان تعلق گرفت. پس از آن نیز «شمش کالایی» در بازار صادراتی توانست با ۹۵۶ میلیارد تومان در رتبه دوم درآمدزاترین محصول "ذوب" قرار بگیرد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ریل ملی نماد محصول با ارزش افزوده است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان:

ریل ملی نماد محصول با ارزش افزوده است

توسعه آتی ذوب آهن اصفهان منوط به مالکیت معدن سنگ آهن است
در نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی کرمان عنوان شد:

توسعه آتی ذوب آهن اصفهان منوط به مالکیت معدن سنگ آهن است

در پی مصوبه مجمع شرکت ذوب آهن اصفهان؛

"ذوب" هیات مدیره را تغییر داد

ارسال نظر