بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
کسب درآمد ۹۵ میلیارد تومانی از سوی انتقال داده‌های آسیاتک؛

"آسیاتک" رکورد درآمد ماهانه را جابه‌جا کرد

بیشترین درآمد شرکت در اردیبهشت‌ماه، مربوط به بخش «درآمد خدمات اینترنت» با ۷۱ میلیارد تومان به ثبت رسید که می‌توان گفت نسبت به اسفندماه در رشد ۱۴ درصدی قرارگرفته است.
کد خبر : ۲۵۸۹۰۰

انتقال داده‌های آسیاتک+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، مجموع درآمد ماهانه شرکت انتقال داده‌های آسیاتک در گزارش اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ درآمد شناسایی‌شده خود را ۹۵ میلیارد تومان شناسایی کرد. همچنین درآمد تجمیعی ارائه‌شده از سوی "آسیاتک" طی یک سال اخیر برابر ۱۷۸ میلیارد تومان به ثبت رسید.

درآمد‌های آسیاتک تا اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱

بر پایه این گزارش، درآمد اعلام‌شده توسط آسیاتک در سامانه کدال طی این دوره ماهانه نسبت به ماه گذشته افزایش ۱۵ درصدی را به دنبال داشت و همچنین در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۵۸ درصد رشد را تجربه کرد، همچنین مجموع درآمد تجمیعی این شرکت طی ۲ ماه سپری‌شده از سال مالی ۵۶ درصد افزایش را شاهد بوده است.


بیشتر بخوانید: خرید ملک "آسیاتک" جهت توسعه کسب و کار


همان‌طور که گفته شد درآمد اعلام‌شده از ابتدای سال مالی برابر با ۱۷۸ میلیارد تومان بود که طبق گزارش منتشرشده، در این مدت‌زمان افزایش درآمد ۶ درصدی را نسبت به سال گذشته تجربه کرد، لازم به ذکر است که آسیاتک طی این دوره ماهانه رکورد درآمدی خود را جابه‌جا کرد.

روند درآمد ماهانه آسیاتک+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، بیشترین درآمد شرکت در اردیبهشت‌ماه، مربوط به بخش «درآمد خدمات اینترنت» با ۷۱ میلیارد تومان به ثبت رسید که می‌توان گفت نسبت به اسفندماه در رشد ۱۴ درصدی قرارگرفته است.

از طرفی «درآمد خدمات فناوری اطلاعات» توانست با ۲۳ میلیارد تومان درآمد در اردیبهشت‌ماه در رتبه بعدی درآمدزاترین‌های شرکت قرار گرفت. طبق گزارش صورت گرفته، این بخش در مقایسه با درآمد ماه گذشته خود افزایش ۱۶ درصدی را تجربه کرده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر