بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
گزارش اردیبهشت‌ماه شرکت معدنی و صنعتی گل گهر منتشر شد:

افزایش ۲۸ درصدی درآمد ماهانه "کگل"

افزایش ۲۸ درصدی درآمد ماهانه
شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در گزارش فعالیت اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ مجموع درآمد‌های عملیاتی حاصل‌شده از فروش محصولات در این دوره را برابر با ۲ هزار و ۷۴۱ میلیارد تومان اعلام کرد.
کد خبر : ۲۵۸۹۴۸

افزایش ۲۸ درصدی درآمد ماهانه

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در گزارش فعالیت اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ مجموع درآمد‌های عملیاتی حاصل‌شده از فروش محصولات در این دوره را برابر با ۲ هزار و ۷۴۱ میلیارد تومان اعلام کرد. لازم به ذکر بوده درآمد این شرکت از طریق فروش محصولات در بازار داخلی به‌دست‌آمده و درآمد‌های تجمیعی آن نیز مبلغی بالغ‌بر ۴ هزار و ۸۸۰ میلیارد تومان شناسایی‌شده است.

افزایش ۲۸ درصدی درآمد ماهانه

طبق گزارش صورت گرفته، این شرکت توانست در مقایسه با ماه گذشته افزایش ۲۸ درصدی را تجربه کند. میزان درآمدی که "کگل" از ابتدای سال مالی تاکنون شناسایی کرد، از ۲ بخش بازار داخلی با ۴ هزار ۶۷۰ میلیارد تومان و بازار خارج از کشور نیز با حدود ۲۱۱ میلیارد تومان تشکیل شد.


بیشتر بخوانید: «گندله» ۴ درصد گران‌تر شد


درآمد‌های "کگل" تا اردیبهشت ۱۴۰۱

بر اساس این گزارش، درآمدی که "کگل" توانست در بازار داخلی به ثبت برساند، مربوط به فروش محصولات «گندله ریزدانه، کنسانتره سنگ‌آهن و گندله» بود. عمده‌ترین درآمد کسب‌شده طی این دوره مربوط به «گندله» با ۲ هزار ۱۶۶ میلیارد تومان بود.

بر پایه گزارش منتشرشده در سامانه کدال، نرخ فروش «گندله» به ازای هر تن ۳ میلیون و ۸۴۷ هزارتومان در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ به ثبت رسید که نسبت به ماه گذشته رشد ۴۰ درصدی را تجربه کرده است. پس‌ازآن نیز «کنسانتره سنگ‌آهن» با ۵۵۱ میلیارد تومان از درآمدزاترین محصولات "کگل" نام گرفت و این محصول نیز در مقایسه با فروردین‌ماه ۲۶ درصد رشد را به همراه داشت.

افزایش ۲۸ درصدی درآمد ماهانه

همان‌طور که در ابتدای گزارش مطالعه کردید، شرکت کگل تاکنون درآمدی که از بخش صادرات کسب کرد مربوط به فروش «گندله» با مبلغی نزدیک به ۲۱۱ میلیارد تومان بود ک نرخ فروش این این محصول در بازار خارجی مبلغی برابر با ۴ میلیون تومان در ازای هرتن اعلام شد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
«گندله» ۴ درصد گران‌تر شد
نرخ فروش «گندله» افزایش یافت:

«گندله» ۴ درصد گران‌تر شد

«گندله» در صدر جدول پردرآمدترین های
درآمد این شرکت به ۲۲ میلیارد ریال در ماه رسید:

«گندله» در صدر جدول پردرآمدترین های"کگل"

با اعلام شرکت معدنی و صنعتی گل گهر؛

"کگل" هیات مدیره را تغییر داد

ارسال نظر