بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
طبق گزارش ماهانه شرکت معدنی و صنعتی گل گهر:

"کگل" دست پر آمد

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در اردیبهشت‌ماه ۵۶۳ هزار و ۳۹ تن از محصول «گندله» را به فروش رساند که درواقع پرفروش‌ترین بخش شرکت اعلام‌شده است.
کد خبر : ۲۵۸۹۵۷

«گندله» پرفروش‌ترین محصول

بر اساس این گزارش توسط گروه تحقیق بورس نیوز، مقدار فروش محصولات شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در اردیبهشت‌ماه سال جاری برابر با ۷۷۵ هزار و ۸۵۷ تن بود که نسبت به ماه گذشته افزایش ۲۹ درصدی را به همراه داشت. از طرفی مقدار فروش تجمیعی این شرکت معدنی نیز نزدیک به یک میلیارد و ۳۷۵ هزار تن اعلام‌شده است.


بیشتر بخوانید: «گندله» در صدر جدول پردرآمدترین های"کگل"


بر پایه این گزارش، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در اردیبهشت‌ماه حدوداً ۵۶۳ هزار تن از محصول «گندله» را به فروش رساند که درواقع پرفروش‌ترین محصول شرکت اعلام‌شده است. همچنین در این بازه زمانی "کگل" موفق به تولید ۲ میلیون و ۴۰۴ هزار تن از محصولات خود شد.

«گندله» پرفروش‌ترین محصول

بر اساس داده‌های ثبت‌شده در سامانه کدال، فروش محصول «گندله» نسبت به ماه گذشته رشد مناسبی را در حدود ۴۴ درصد تجربه کرده است. از سوی دیگر، نرخ فروش این محصول در اردیبهشت‌ماه سال جاری ۳ میلیون و ۸۴۷ هزار تومان اعلام‌شده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۲۱ درصد رشد را به همراه داشت.

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در اردیبهشت‌ماه سال جاری درآمدی که از فروش محصولات به دست آورد بالغ‌بر ۲ هزار و ۷۴۱ میلیارد تومان شناسایی شد که نسبت میانگین ماهانه ۱۲ درصد افزایش را تجربه کرده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
«گندله» ۴ درصد گران‌تر شد
نرخ فروش «گندله» افزایش یافت:

«گندله» ۴ درصد گران‌تر شد

«گندله» در صدر جدول پردرآمدترین های
درآمد این شرکت به ۲۲ میلیارد ریال در ماه رسید:

«گندله» در صدر جدول پردرآمدترین های"کگل"

با اعلام شرکت معدنی و صنعتی گل گهر؛

"کگل" هیات مدیره را تغییر داد

ارسال نظر