بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳
دبیر همایش و رئیس روابط عمومی شرکت پتروشیمی زاگرس:

نوآوری در حوزه متانول/پیگیری طرح ها در صنایع پایین دستی متانول

نوآوری در حوزه متانول/پیگیری طرح ها در صنایع پایین دستی متانول
دبیر همایش و رئیس روابط عمومی شرکت پتروشیمی زاگرس گفت:طرح‌های زیادی در صنایع پایین دستی متانول تعریف شده که در حال پیگیری است و شرکت‌های متعددی روی این مسائل در حال بررسی و مطالعه هستند.
کد خبر : ۲۵۹۱۸۲

نوآوری در حوزه متانول از محورهای مهم/پیگیری طرح ها در صنایع پایین دستی متانول

محمد علی مقدسی، دبیر همایش و رییس روابط عمومی شرکت پتروشیمی زاگرس در گفتگو با بورس نیوز، در خصوص چهارمین سمینار متانول ایران اظهار کرد: در حال حاضر چهارمین سمینار متانول ایران برگزار شد که به دلیل شرایط پاندمی کرونا با وقفه مواجه شده بود، اما با بهبود شرایط امسال توانستیم این سمینار را برگزار کنیم.

وی درخصوص محور‌های چهارمین دوره سمینار متانول ایران افزود: یکی از محور‌های مهم این سمینار بحث نوآورانه در حوزه متانول، حوزه صادرات، حمل و نقل و لجستیک، موارد فنی در حوزه تولید و مواردی که روی آن اثرگذار است را می‌توان از مباحث این سمینار نام برد.

دبیر همایش و رئیس روابط عمومی شرکت پتروشیمی زاگرس ادامه داد: محور دیگر سمینار اتحاد شرکت‌های تولیدی متانول است تا برای همگرایی در زمینه‌های مختلف بتوانند در موارد تولید و صادرات، دارابودن رسانه یکپارچه برای اعلام قیمت‌ها و... با هم متحد باشند؛ مطابق دوره‌های گذشته در این دوره نیز دنبال می‌شود.

وی درخصوص چالش‌های این دوره از سمینار بیان کرد: روی هم رفته بحث شرکت‌های تولیدکننده فاینانس، تامین قطعات و... است که با تامین این موارد به تولید می‌رسند و امیدواریم شرایط بهتر شود.

مقدسی در پایان گفت: طرح‌های زیادی در صنایع پایین دستی متانول تعریف شده که در حال پیگیری است و شرکت‌های متعددی روی این مسائل در حال بررسی و مطالعه هستند. امیدواریم که زودتر این زنجیره، تکمیل و همه متانول ایران در ایران اسلامی تولید شود که قطعا ارزش افزوده بالاتری را برای کشور ایجاد می‌کند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سهام ریزشی ، تورم صعودی ، منطقی در کار است؟
مدیرعامل شرکت سبدگردان هیوا در گفتگو با بورس نیوز پاسخ می دهد:

سهام ریزشی ، تورم صعودی ، منطقی در کار است؟

ارسال نظر