بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
طبق گزارش اردیبهشت ماه گروه بهمن:

"خبهمن" در منطقه سبز سرمایه گذاری

ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌های "خبهمن" در اردیبهشت ۱۴۰۱ در بخش شرکت‌های «بورسی» مبلغی بالغ‌بر ۱۲ هزار و ۴۲۸ میلیارد تومان اعلام شد.
کد خبر : ۲۵۹۲۰۰

ارزش بازار

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌های "خبهمن" در اردیبهشت ۱۴۰۱ در بخش شرکت‌های «بورسی» مبلغی بالغ‌بر ۱۲ هزار و ۴۲۸ میلیارد تومان اعلام شد که نسبت به سال گذشته افزایش ۷۲ درصدی را در کارنامه خود به ثبت رساند.

در این بازه زمانی عمده‌ترین ارزش بازار "خبهمن" مربوط به شرکت «خودرو و ساخت قطعات» با حدود ۷ هزار و ۲۳۲ میلیارد تومان شناسایی شده است.


بیشتر بخوانید: "وآفر" سهام "خبهمن" را فروخت


طبق گزارش صورت گرفته، ارزش بازار سرمایه‌گذاری در این بخش در سال گذشته ۳ هزار میلیارد تومان بود که طی سال جاری این رقم به حدود ۷ هزار و ۲۳۲ میلیارد تومان رسید و می‌توان گفت در واقع ۱۱۹ درصد افزایش ارزش بازار در این گروه صورت گرفته است.

پس از آن نیز بخش «سرمایه گذاری» با مبلغ ۲ هزار و ۲۸۳ میلیارد تومان به عنوان عمده‌ترین ارزش بازار در شرکت‌های بورسی شناخته شد که در مقایسه با دوره مشابه خود در سال گذشته با رشد ۵۵ درصدی روبه رو شده است.

ارزش بازار

بر پایه این گزارش، بیشترین ارزش بازار "خبهمن" در صورت وضعیت پرتفوی بورسی مربوط به شرکت «بهمن دیزل» با ۷ هزار و ۵۹ میلیارد تومان بود که در مقایسه با ارزش بازار سال گذشته خود با افزایش چشمگیر ۱۲۰ درصدی مواجه شد. جایگاه بعد نیز در اختیار شرکت «سرمایه گذاری بهمن» با مبلغ یک هزار و ۹۲۱ میلیارد تومان قرار گرفت.

لازم به ذکر بوده "خبهمن" با سرمایه ثبت شده ۱۳ هزار میلیارد تومان طی عملکرد ۲ ماهه سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۱ از محل سود سهام محقق شده نزدیک به ۹۰ میلیون تومان درآمد داشته است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
با اعلام شرکت سرمایه گذاری ارزش آفرینان؛

"وآفر" سهام "خبهمن" را فروخت

«بهمن دیزل» ارزش بازار
بیشترین میزان ارزش بازار گروه بهمن را بشناسید؛

«بهمن دیزل» ارزش بازار "خبهمن" را بالا برد

ارسال نظر