بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
شرکت پتروشیمی پارس برگزار کرد؛

دیدار سهامداران "پارس" در مجمع

دیدار سهامداران
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی پارس منتهی به سال مالی ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ با حضور ۹۳٪(نود و سه درصد) سهامداران در حال برگزاریست.
کد خبر : ۲۵۹۴۸۹

دیدار سهامداران

بورس نیوز: مجمع عمومی عادی شرکت پتروشیمی پارس در حال برگزاری است.

بر اساس این گزارش، مجمع شرکت پتروشیمی پارس منتهی به سال مالی ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ با حضور ۹۳ درصد (نود و سه درصد) سهامداران در حال برگزاری است.

مسعود حسنی مدیر عامل شرکت پتروشیمی پارس اظهار کرد: از ارکان جهت ساز شرکت در سال ۱۴۰۰ می‌توان به ارزش، چشم انداز و ماموریت شر کت اشاره کرد.

وی افزود: همچنین از استراتژی‌های شرکت می‌توان به توسعه سرمایه گذاری در زنجیره ارزش پایین دستی، استفاده حداکثری از ظرفیت‌های اسمی موجود با تاکید بر رفع تنگنا‌های واحد‌های تولید، توسعه و تعالی سازمانی از طریق نظام‌های مدیریتی، بهبود و توسعه مدیریت سرمایه‌های انسانی با تمرکز بر نگهداری مطلوب منابع انسانی، مدیریت بهینه دارایی‌ها سازمان با تمرکز بر تامین مواد شیمیایی، قطعات و تجهیزات از داخل کشور و توسعه و تعمیق مدیریت ریسک در سازمان اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس ادامه داد: از اهداف شرکت در سال ۱۴۰۰ می‌توان به افزایش سود اوری، افزایش میزان رضایتمندی مشتریان و سایر ذینفعان، کاهش تولید کربن و سایر آلاینده‌های زیست محیطی کاهش حوادث و آسیب‌های شغلی به منظور صیانت از سرمایه‌های اصلی شرکت اشاره نمود.

حسنی گفت: در زمینه تولید در سال ۱۴۰۰، مجموع تولید واحد استحصال اتان از ۲/۴۵۳/۰۰۰تن در سال ۱۳۹۷ به ۲/۸۳۸/۰۰۰ تن در سال ۱۴۰۰ افزایش پیدا کرد. همچنین فروش مقداری محصول بوتان و پنتان پلاس از ۴۱۵/۹۶۱ تن در سال ۱۳۹۷ به ۵۴۷/۲۰۷ در سال ۱۴۰۰ و پنتان پلاس از مقدار ۹۹/۵۳۳ در سال ۱۳۹۷ به ۸۸/۱۸۲ تن در سال ۱۴۰۰ افزایش پیدا کرد.

در پایان مجمع بعد از تصویب صورت‌های مالی به ازای هر سهم ۲۷ تومان سود بین سهامداران تقسیم شد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
نگاهی تحلیلی به شرکت هایی که فردا به مجمع می روند
۷ شرکت در تاریخ ۳۱ خردادماه ۱۴۰۱ به مجمع عمومی خواهند رفت؛

نگاهی تحلیلی به شرکت هایی که فردا به مجمع می روند

رشد ۱۸ درصدی فروش تجمیعی در
گزارش کدال پتروشیمی پارس در کدال منتشر شد:

رشد ۱۸ درصدی فروش تجمیعی در "پارس"

ارسال نظر