بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۷
جابه‌جایی رکورد درآمد ماهانه ارتباطات سیار ایران مخابره شد؛

تداوم سیر صعودی درآمدهای "همراه"

تداوم سیر صعودی درآمدهای
درآمد ماهانه‌ای که توسط این شرکت ارتباطی در اردیبهشت‌ماه به ثبت رسید ۱۶ درصد بالاتر از متوسط درآمد ماهانه بود، متوسط درآمد ماهانه "همراه" طی ۳ ماهه سپری‌شده از ابتدای سال مالی بالغ بر ۲ هزار و ۹۰۸ میلیارد تومان بود.
کد خبر : ۲۵۹۷۰۹

تداوم سیر صعودی درآمدهای همراه+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت ارتباطات سیار ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه ۱۴۰۱ میزان درآمد عملیاتی که از فروش و ارائه خدمات شناسایی کرد برابر با ۳ هزار و ۲۱۲ میلیارد تومان بود و از سوی دیگر، درآمد تجمیعی که از ابتدای سال مالی تاکنون در کارنامه مالی خود به ثبت رساند بالغ‌بر ۸ هزار ۷۲۴ میلیارد تومان بود.


بیشنر بخوانید: برنامه محور بودن مساله اصلی توسعه صادرات


درآمد‌ ماهانه ارتباطات سیار ایران

درآمد ماهانه‌ای که شرکت ارتباطات سیار در خردادماه از خود بر جای گذاشت در مقایسه با اردیبهشت‌ماه ۸ درصد افزایش را تجربه کرد و روند رو به رشد خود را ادامه داد، همچنین "همراه" توانست نسبت به دوره مشابه سال گذشته روند صعودی خود را ادامه بدهد و به رشد ۴۱ درصدی برسد.

درآمد ماهانه اعلام‌شده ارتباطات سیار ایران از ابتدای سال مالی تاکنون برابر با ۸ هزار و ۷۲۴ میلیارد تومان به ثبت رسید، همان‌طور که در نمودار فوق قابل مشاهده است این شرکت مخابراتی در ۳ ماه ابتدایی سال جاری روند صعودی در پیش گرفته و در مقایسه با سال مالی گذشته ۳۴ درصد رشد را تجربه کرده است.

روند درامد ماهانه همراه+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، بیشترین درآمد ماهانه "همراه" در خردادماه مربوط به بخش «کارکرد مشترکین خطوط اعتباری» با یک هزار و ۷۴۲ میلیارد تومان بود که این بخش شامل مکالمه، پیام کوتاه، اینترنت و پیامک انبوه است.

درآمدی که از بخش «کارکرد مشترکین خطوط اعتباری» شناسایی شد نسبت به ماه گذشته رشد ۷ درصدی را به همراه داشت و توانست در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۳۸ درصد افزایش را به نام خود ثبت کند.

همچنین پس از بخش «کارکرد مشترکین خطوط اعتباری» بیشترین درآمد شناسایی‌شده "همراه" در اختیار «کارکرد مشترکین خطوط دائمی» با یک هزار و ۲۶۰ میلیارد تومان بود.

درآمد ماهانه‌ای که توسط این شرکت ارتباطی در اردیبهشت‌ماه به ثبت رسید ۱۶ بالاتر از متوسط درآمد ماهانه بود، متوسط درآمد ماهانه "همراه" طی ۳ ماهه سپری‌شده از ابتدای سال مالی بالغ بر ۲ هزار و ۹۰۸ میلیارد تومان بود.

 

پایان مطلب

 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر