بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵
بهمن دیزل، پیشتاز در صورت وضعیت پرتفوی "خبهمن"؛

سیر صعودی ارزش بازار گروه بهمن در خردادماه

سیر صعودی ارزش بازار گروه بهمن در خردادماه
بیشترین میزان ارزش بازار در صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های «بورسی» در اختصاص شرکت «بهمن دیزل» با ۸ هزار و ۳۹۸ میلیارد تومان و شرکت «سرمایه‌گذاری بهمن» با یک هزار و ۷۴۶ میلیارد تومان بود.
کد خبر : ۲۵۹۷۳۴

گروه بهمن+بورس نیوز

بورس نیوز:

گروه بهمن در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال ۱۴۰۱ مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری طی دوره یک‌ماهه را برابر با مبلغ ۱۴ هزار و ۲۱۲ میلیارد تومان ارائه کرد، بهای تمام‌شده این شرکت سرمایه‌گذاری متشکل از مجموع سرمایه‌گذاری در شرکت‌های «بورسی» و «غیر بورسی» بود.

بیشترین میزان بهای تمام‌شده "خبهمن" طی این دوره ماهانه مربوط به بخش سرمایه‌گذاری در شرکت‌های «غیر بورسی» است، مجموع بهای تمام‌شده در این بخش برابر با ۱۰ هزار میلیارد تومان شناسایی شد که نسبت به ماه گذشته بدون تغییر باقی ماند، مابقی سرمایه‌گذاری‌های "خبهمن" در سومین ماه از سال مالی در شرکت‌های «بورسی» با ۴ هزار و ۱۹۴ میلیارد تومان به ثبت رسید.

مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌های "خبهمن" طی دوره یک‌ماهه نسبت به دوره مشابه سال گذشته نزدیک به یک درصد افزایش یافت، عمده‌ترین سرمایه‌گذاری گروه بهمن در شرکت‌های «غیر بورسی» مربوط به بخش «سرمایه‌گذاری‌ها» با مبلغی بالغ‌بر ۵ هزار میلیارد تومان بود و در جایگاه بعدی نیز «خودرو و ساخت قطعات» با ۴ میلیارد و ۶۳۰ میلیارد تومان قرار داشت.


بیشتر بخوانید: "خبهمن" دیگنیتی و فیدیلیتی را به بورس کالا برد


ارزش بازار پرتفوی شرکت‌های بورسی "خبهمن"

بر پایه این گزارش، گروه بهمن طی عملکرد ماهانه منتهی به خردادماه سال جاری در صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های «بورسی» ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌های خود را برابر با ۱۳ هزار و ۳۳۰ میلیارد تومان به ثبت رساند که نسبت به بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌ها رشد ۲۱۸ درصدی را به همراه داشت.

روند ارزش بازار خبهمن+بورس نیوز

در صورت خلاصه سرمایه‌گذاری‌های تفکیک‌شده عمده‌ترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری در بورس "خبهمن" متعلق به گروه «سرمایه‌گذاری‌ها» ۲ هزار و ۹۵ میلیارد تومان بود و پس از آن نیز بیشترین بهای تمام‌شده مربوط به بخش «خودرو و ساخت قطعات» با یک هزار و ۷۵۲ میلیارد تومان بود.

بیشترین میزان ارزش بازار در صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های «بورسی» در اختصاص شرکت «بهمن دیزل» با ۸ هزار و ۳۹۸ میلیارد تومان و شرکت «سرمایه‌گذاری بهمن» با یک هزار و ۷۴۶ میلیارد تومان بود.

"خبهمن” با سرمایه ثبت‌شده ۱۳ هزار و ۴۶۳ میلیارد ریالی تومان طی عملکرد ۳ ماهه، سال مالی منتهی به پایان اسفندماه سال ۱۴۰۱ از محل سود سهام محقق‌شده ۸۹ میلیون تومان درآمد داشت.

همان‌طور که بیان شد، "خبهمن" در خردادماه سال جاری عمده‌ترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری را در شرکت‌های «غیر بورسی» داشت، بیشترین سرمایه‌گذاری در این بخش مربوط به شرکت «بهمن موتور» با ۳ هزار و ۹۰۴ میلیارد تومان بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر