بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
۵ فروشگاه برتر خرید لوله و اتصالات مانیسمان بدون درز
بدون تردید یکی از پرکاربردترین تولیدات صنعت آهن و فولاد، لوله و اتصالات بدون درز مانیسمان (به انگلیسی Mannesmann) است.
کد خبر : ۲۵۹۸۳۹

۵ فروشگاه برتر خرید لوله و اتصالات مانیسمان بدون درز

بورس نیوز: بدون تردید یکی از پرکاربردترین تولیدات صنعت آهن و فولاد، لوله و اتصالات بدون درز مانیسمان (به انگلیسی Mannesmann) است. بدون درز و جوش و ساختار یکپارچه مهمترین خصوصیت تجهیزات مانیسمان است.

همین امر نیز سبب شده تا کیفیت ساخت و استحکام فوق‌العاده‌ای داشته باشند؛ لذا کاربرد و استفاده چنین محصولاتی بسیار وسیع و متنوع است. از پالایشگاه‌ها و صنایع بزرگ گرفته تا حوزه‌های کوچکی نظیر ساختمان مسکونی.

باتوجه به این موضوع یعنی گستردگی استفاده از لوله و اتصالات مانیسمان، فروشگاه‎های مختلفی اقدام به تولید و عرضه این محصولات کرده‌اند. به منظور ایجاد توان رقابتی نیز هریک از این فروشگاه‌ها خدمات ویژه‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌کنند. خدماتی از قبیل ارائه لیست قیمت روز محصولات، مشاوره رایگان، ارسال به سراسر کشور و تولیدمحتوای آموزشی.

ما در این مطلب قصد داریم تا ۵ فروشگاه برتر در زمینه خرید تولیدات مانیسمان را مورد ارزیابی قرار دهیم. پس اگر به دنبال خرید و آگاهی از قیمت لوله مانیسمان هستید، این مطلب برای شماست!

یک فروشگاه خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

فروشگاه اینترنتی ایده‌آل برای خرید لوله و اتصالات مانیسمان، باید دارای فاکتور‌های مختلفی باشد. فاکتور‌هایی از قبیل:
• داشتن تجربه و سابقه فنی و تخصصی مناسب در زمینه انواع آهن آلات
• ارائه تنوع بالایی از محصولات در کنار تیم مشاوره حرفه‌ای
• تضمین اصالت کیفیت محصولات و مرغوبیت کالا
• ارائه شفاف قیمت و صدور پیش فاکتور و فاکتور رسمی
• همکاری با شرکت‌های خوب داخلی و برند‌های معتبر خارجی
• رعایت اصول مشتری مداری و به کارگیری خدمات در راستای رضایت حداکثری
فروشگاه‌های اینترنتی برتر در زمینه لوله و اتصالات مانیسمان بدون درز

پس از نیم‌نگاهی به معیار‌های یک فروشگاه اینترنتی ممتاز، نوبت به بررسی برترین فروشگاه اینترنتی لوله مانیسمان بدون درز می‌رسد. در همین راستا ۵ مورد از بهترین‌ها را مورد بررسی و ارزیابی قرارداده‌ایم.

۵- فروشگاه آهن تک

فروشگاه اینترنتی آهن تک ahantak ارائه دهنده انواع لوله و اتصالات از جمله تجهیزات مانیسمان است. این فروشگاه با عرضه عمده محصولات خود به تهران و سراسر کشور، قیمت مناسبی را برای مشتریان در نظر گرفته است. همکاری با برند‌های معتبر داخلی و خارجی از ویژگی‌های برجسته این فروشگاه است. برند‌هایی داخلی خوش‌نام نظیر مانند فولاد اصفهان، کاوه دقیق ایرانیان، اکسین خوزستان، لوله ساوه از این جمله هستند.

۴- فروشگاه مرکز آهن

فروشگاه مرکز آهن markazeahan با نام تجاری آهن سجاد مهر سپاهان، به‌عنوان مجموعه‌ای تخصصی در زمینه آهن‌آلات فعالیت می‌نماید. ارائه قیمت‌های روز آهن‌آلات در کارخانه به همراه آرشیو قیمتی، از ویژگی‌های متمایز این سایت نسبت به سایر فروشگاه‌هاست.

درج اخبار، مقالات و تولید محتوای صوتی و تصویری فنی نیز از دیگر مزایای با ارزش فروشگاه مرکز آهن است. فروش انواع میلگرد، تیرآهن، لوله و اتصالات مانیسمان از مهمترین محصولات این مجموعه است. این به‌کمک تیم مشاوره باتجربه، آماده ارائه خدمت به مشتریان خود می‌باشد.

۳- فروشگاه اینترنتی آسرون

فروشگاه آسرون asroon یکی از فعالان قدیمی و باتجربه بازار آهن و فولاد است. این مجموعه سابقه‌ای نزدیک به ۳۰ سال دارد و با هدف افزایش خدمت رسانی، پا در عرصه فروش آهن‌آلات نهاده است. تنوع بالای محصولات که به بیش از ده هزار کالا می‌رسد، در کنار تضمین قیمت، از مهمترین ویژگی‌های این مجموعه است.

آسرون، امکان استعلام قیمت محصول را فراهم کرده است، ضمن آن که قیمت روز بازار را به شما نمایش می‌دهد. اعلام اخبار، پادکست‌های کوتاه روزانه، ویدیوکست و مقالات آموزشی از دیگر مواردی است که می‌تواند برای مخاطبان کاربردی باشد.

۲- فروشگاه آهن آنلاین

آهن آنلاین ahanonline از مجموعه مراکز تخصصی نسبتاً نوپا؛ اما پیشرو در زمینه آهن آلات است. سایت فروشگاهی آهن آنلاین نیز با هدف شفاف‌سازی قیمت محصولات راه‌اندازی گردیده و شما می‌توانید قیمت لحظه‌ای محصولات را مشاهده نمایید. تنوع بالای محصولات و ارائه مطالب آموزشی مفید و کاربردی از دیگر مشخصه‌های بارز این مجموعه است.

مشاوره در تمامی مراحل خرید، پیگیری رضایت‌مشتری، تحلیل و پیشبینی قیمت آهن‌آلات نظیر قیمت لوله مانیسمان از مهمترین مزایای فروشگاه آهن‌آنلاین است.

۱- فروشگاه اینترنتی پایپ کالا

پایپ کالا PIPEKALA.COM از سال ۱۳۹۳ فعالیت ویژه و تخصصی خود را به منظور ارائه خدمات در زمینه لوله و اتصالات آغاز کرده است. تأمین و عرضه انواع لوله و اتصالات از جمله لوله و اتصالات مانیسمان از اصلی‌ترین محور‌های فعالیت پایپ کالاست. به منظور جلب رضایت و تأمین بهتر نیاز مشتریان، این مجموعه با معتبرترین برند‌های داخلی و خارجی همکاری می‌نماید.

پایپکالا نمایندگی و وارد کننده اتصالات مانیسمان بنکن که یکی از برترین برند‌ها در حوزه اتصالات مانیسمان است، می‌باشد.

۵ فروشگاه برتر خرید لوله و اتصالات مانیسمان بدون درز

همچنین به دلیل تخصصی بودن این فروشگاه، لوله و اتصالات عرضه شده در این فروشگاه دارای استاندارد معتبر مانند ASTM، DIN و... می‌باشد.

شما می‌توانید انواع رده‌های لوله مانیسمان مانند رده ۱۰، ۲۰، ۴۰، ۸۰ و ۱۶۰ را از برند‌های ایرانی و خارجی مانند لوله مانیسمان اهواز، کاوه دقیق، چین و ... تهیه نمایید.

فروشگاه اینترنتی پایپ کالا دارای تنوعی فوق‌العاده از محصولات است. در همین راستا و برای اطمینان خاطر مخاطبان، ارائه قیمت واضح و شفاف را در دستور کار قرارداده است؛ لذا مشتریان می‌توانند قیمت محصولات پرکاربرد نظیر قیمت لوله آب فلزی، قیمت لوله گاز ۶ متری و قیمت لوله مانیسمان رده ۴۰ را به راحتی مشاهده نمایند.

۵ فروشگاه برتر خرید لوله و اتصالات مانیسمان بدون درز

ویژگی‌های برجسته فروشگاه پایپ کالا

در کنار فعالیت فروشگاه‌های مختلف، پایپ کالا با ارائه خدمات ویژه توانسته خود را در زمره بهترین فروشگاه‌ها قراردهد. خدماتی مانند:

• فعالیت تخصصی همراه با تجربه کادر مجرب و فراهم کردن طیف وسیعی از محصولات با تنوع بالا.
• ارائه تولیدات اورجینال و با کیفیت ممتاز به طوری که پایپ کالا کیفیت محصولات را تضمین می‌نماید.
• صدور پیش فاکتور آنلاین خدمتی است که نخستین بار توسط پایپ کالا ارائه گردیده است.
• یقیناً قیمت فروش مناسب و اقتصادی عامل مهمی در خرید است. فروشگاه پایپ کالا علاوه بر تخفیف، با عرضه مستقیم از تولیدکنندگان، قیمت مناسبی برای محصولات در نظر گرفته است.
• پایپ کالا با برند‌های معتبر داخلی نظیر وگ ایران بی همتا، ارتعاشات صنعتی ایران، شیلان همکاری دارد. همچنین محصولات برند‌های مطرح خارجی مانند اتصالات مانیسمان بنکن را نیز وارد بازار کرده است.
• ارائه مقالات آموزشی، ویدیو و تصاویر در سایت به منظور ارتقای دانش و آگاهی مشتریان
برای دریافت استعلام قیمت و یا مشاوره رایگان خرید لوله و اتصالات مانیسمان میتوانید با شماره تلفن ۰۲۱۵۵۶۹۶۸۰۸ تماس گرفته و خدمات ویژه مجموعه پایپ کالا استفاده نمایید.

 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر