بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
عملکرد ماهانه پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس در خردادماه؛

سقف درآمد ماهانه "تپسی" جابه‌جا شد

سقف درآمد ماهانه
میزان درآمد ماهانه‌ای که شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس در خردادماه کسب کرد نزدیک به ۵۵ درصد بالاتر از متوسط درآمد ماهانه طی ۲ ماه گذشته بود.
کد خبر : ۲۵۹۸۴۰

سقف درآمد ماهانه تپسی جا به جا شد+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس در گزارش فعالیت خردادماه ۱۴۰۱ مجموع درآمد‌های حاصل از ارائه خدمات و فروش را مبلغی بالغ‌بر ۴۵ میلیارد تومان شناسایی کرد و از ابتدای سال مالی تاکنون نیز توانست به درآمد تجمیعی ۱۰۳ میلیارد تومانی دست پیدا کند.

میزان سرمایه به ثبت رسیده این شرکت استارت‌آپی در خردادماه ۱۴۰۱ برابر با ۱۱۷ میلیارد تومان اعلام شد.

درآمد عملیاتی "تپسی" تا پایان خردادماه ۱۴۰۱

میزان درآمد ماهانه‌ای که شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس در خردادماه کسب کرد نزدیک به ۵۵ درصد بالاتر از متوسط درآمد ماهانه طی ۲ ماه گذشته بود.

"تپسی" میزان درآمد ماهانه‌ای که طی ۳ ماه ابتدایی سال جاری توانست به ثبت برساند، روند مثبت خود را ادامه‌دار کرد و در مقایسه با عملکرد سال مالی گذشته نیز نشان داد که روند رو به رشدی را سپری می‌کند و در سومین ماه از سال مالی نیز رکورد درآمد ماهانه خود را ارتقا بخشید.

روند درآمد ماهانه تپسی+بورس نیوز

درآمد ماهانه‌ای که "تپسی" توانست در خردادماه از ارائه خدمات کسب کند نسبت به اردیبهشت‌ماه ۳۲ درصد افزایش درآمد را تجربه کرد و در مقایسه با خردادماه سال گذشته با رشد چشمگیر ۱۲۳ درصدی مواجه بود.

همان‌طور که گفته شد این شرکت استارت‌آپی طی ۳ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی به درآمد تجمیعی ۱۰۳ میلیارد تومانی رسید که این درآمد حاصل رشد ۱۱۲ درصدی طی این مدت زمان سپری شده بود.

بیشترین درآمد ماهانه این شرکت استارت‌آپی از بخش «کمیسیون دریافتی از سفیران» با ۴۳ میلیارد تومان به دست آمد که در واقع نسبت به خردادماه ۱۴۰۰ توانست رشد ۱۲۶ درصدی قرار بگیرد.

درآمدی که شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس از بخش کمیسیون شناسایی کرد دربرگیرنده‌ی ۹۶ درصد از درآمد ماهانه این شرکت بود.

پس‌ازآن بخش «کمیسیون» نیز بخش «سرویس تلفنی» توانست درآمدی نزدیک به ۲ میلیارد تومان را به دست آورد.

 

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عرضه
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در نشست یک دیدار یک عرضه "تپسی":

عرضه "تپسی" شروع یک راه جدید در بازار سرمایه است

عرضه اولیه تپسی امروز به روش گشایش نماد انجام می شود
احسان مرادی ، ارزش گذار "تپسی" در گفتگو با بورس نیوز مطرح کرد:

عرضه اولیه تپسی امروز به روش گشایش نماد انجام می شود

ارسال نظر