بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
درآمد خردادماه انتقال داده‌های آسیاتک ۱۵ درصد بالاتر از میانگین بود؛

رشد ۶۴ درصدی درآمد تجمیعی "آسیاتک"

رشد ۶۴ درصدی درآمد تجمیعی
درآمد تجمیعی "آسیاتک" طی ۳ ماه گذشته به مبلغ ۲۸۲ میلیارد تومان رسید، درآمد ماهانه این شرکت در خردادماه ۱۵ درصد بالاتر از میانگین درآمد طی ۲ ماه گذشته بود.
کد خبر : ۲۵۹۸۴۴

رشد ۶۴ درصدی درآمد تجمیعی اسیاتک+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک در گزارش فعالیت ماهانه خردادماه ۱۴۰۱ مجموع درآمد ماهانه خود را که حاصل از ارائه خدمات و فروش کالا بود ۱۰۴ میلیارد تومان شناسایی کرد.

درآمد تجمیعی "آسیاتک" طی ۳ ماه گذشته به مبلغ ۲۸۲ میلیارد تومان رسید، درآمد ماهانه این شرکت در خردادماه ۱۵ درصد بالاتر از میانگین درآمد طی ۲ ماه گذشته بود.


بیشتر بخوانید: آسیاتک به اهداف خود رسیده است


درآمد‌های آسیاتک تا خردادماه ۱۴۰۱

درآمد ماهانه‌ای که "آسیاتک" در خردادماه از خود بر جای گذاشت نسبت به اردیبهشت‌ماه سال جاری ۱۰ درصد افزایش را شاهد بود و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۸۰ درصد رشد را طی یک سال اخیر به دست آورد.

مجموع درآمد تجمیعی این شرکت رشد ۶۴ درصدی را در مقایسه با ۳ ماه ابتدای سال مال گذشته حاصل کرد که با این رشد به مبلغ ۲۸۲ میلیارد تومان دست‌یافت.

شرکت انتقال داده آسیاتک" در خردادماه توانست روند صعودی خود را برای سومین‌ماه متوالی تثبیت کند و بالاترین حد درآمدزایی خود را به ثبت برساند، "آسیاتک" در خردادماه رکورد درآمدها را جابه‌جا کرد.

روند درآمدزایی آسیاتک+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، بیشترین درآمد "آسیاتک" در خردادماه سال جاری مربوط به بخش «درآمد خدمات اینترنت» با ۷۷ میلیارد تومان بود که می‌توان گفت نسبت به اردیبهشت‌ماه رشد ۹ درصدی را تجربه کرد، این بخش در خردادماه تشکیل‌دهنده‌ی ۷۵ درصد از درآمد ماهانه این شرکت بود.

از طرفی «درآمد خدمات فناوری اطلاعات» توانست با ۲۵ میلیارد تومان درآمدزایی در خردادماه، رتبه بعدی درآمدزاترین بخش "آسیاتک" را به خود اختصاص بدهد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
آسیاتک به اهداف خود رسیده است
معاون مالی مجموعه آسیاتک در گفتگو با بورس نیوز مطرح کرد:

آسیاتک به اهداف خود رسیده است

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک اعلام کرد؛

خرید ملک "آسیاتک" جهت توسعه کسب و کار

عرضه اولیه
تنها سرمایه گذاران واجد شرایط قابلیت خرید دارند؛

عرضه اولیه "حگهر" به شیوه حراج

ارسال نظر