بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷
در ۲۴ ساعت گذشته اتفاق افتاد؛

کاهش ۳۱ درصدی حجم معاملات بازار رمزارز‌ها

حجم کل معاملات در طول ۲۴ ساعت گذشته نیز ۳۱.۰۸ درصد کاهش یافته و به ۴۱.۸۵ میلیارد دلار رسیده است.
کد خبر : ۲۵۹۸۸۷

کاهش ۳۱ درصدی حجم معاملات بازار رمزارز‌ها

بورس نیوز: در ساعات نخست معاملات روز جاری بازار رمزارز‌ها شاهد نوسانات جزئی بوده و کوین‌ها به صورت ترکیبی در محدوده سبز و قرمز قرار دارند. ارزش بازار جهانی رمزارز‌ها در حال حاضر ۸۶۶.۳۱ میلیارد دلار است که ۰.۰۶ درصد رشد را نسبت به دیروز نشان می‌دهد.



همچنین حجم کل معاملات در طول ۲۴ ساعت گذشته نیز ۳۱.۰۸ درصد کاهش یافته و به ۴۱.۸۵ میلیارد دلار رسیده است.

بیت‌کوین با اُفت حدود یک درصد به قیمت ۱۹ هزار و ۵۶ دلار و اتریو‌م با رشد بیش از یک درصد به قیمت یک هزار و ۵۹ دلار معامله می‌شوند. سایر رمزارز‌های مشهور مانند دوج‌کوین، شیبا اینو و ریپل نیز شاهد افت قیمت بودند.

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۳۶۴.۹۳ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۰.۳۵ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۱۲۸.۹۹ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۴.۲۰ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

تتر با نماد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۶.۱۷ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۷.۲۸ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر