بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
درآمد تجمیع پتروشیمی پارس ۶۶ درصد افزایش یافت؛

حفظ ثبات در کسب درآمد ماهانه "پارس"

حفظ ثبات در کسب درآمد ماهانه
یشترین درآمدی که "پارس" در خردادماه از فروش محصولات اعلام کرد مربوط به محصول «پروپان» بود که حدوداً یک هزار و ۷۰۳ میلیارد تومان درآمدزایی را برای شرکت به ارمغان آورد.
کد خبر : ۲۵۹۹۳۷

حفظ ثبات در کسب درآمد ماهانه پارس+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت پتروشیمی پارس در گزارش فعالیت خردادماه ۱۴۰۱ مجموع درآمد‌های عملیاتی خود را که حاصل از فروش محصولات بود، برابر با ۵ هزار و ۸۶۹ میلیارد تومان شناسایی کرد و  طی ۳ ماه ابتدایی سال مالی به درآمد تجمیعی ۱۷ هزار و ۳۰۱ میلیارد تومانی دست یافت.

عملکرد ماهانه پتروشیمی پارس+بورس نیوز

درآمد ماهانه "پارس" در خردادماه از فروش محصولات در بازار داخل کشور به دست آمد، محصولاتی که این پتروشیمی طی این دوره ماهانه به فروش رساند شامل «اتان، پروپان، بوتان، پنتان، استایرن منومر، تولوئن، اتیل بنزن» می‌شود.


بیشتر بخوانید: دیدار سهامداران "پارس" در مجمع


درآمد ماهانه پتروشیمی پارس

"پارس" درآمد عملیاتی که در خردادماه سال ۱۴۰۱ از فروش محصولات در بازار داخلی به دست آورد در مقایسه با ماه گذشته تغییر محسوسی را تجربه نکرد و می‌توان گفت که بدون تغییر بوده است اما؛ نسبت به دوره مشابه سال گذشته شاهد رشد ۵۲ درصدی میزان درآمد‌های خود بود.

درآمد تجمیعی این پتروشیمی طی ۳ ماه گذشته افزایش ۶۶ درصدی را نسبت به ۳ ماه نخست سال مالی گذشته تجربه کرد، عملکرد "پارس" در خردادماه بیان‌گر حفظ تعادل درآمدزایی این پتروشیمی پس از جابه‌جایی رکورد درآمد ماهانه است که توانست خود را در ساحل آرامشی نگه دارد.

روند درآمد ماهانه پتروشیمی پارس+بورس نیوز

بیشترین درآمدی که "پارس" در خردادماه از فروش محصولات اعلام کرد مربوط به محصول «پروپان» بود که حدوداً یک هزار و ۷۰۳ میلیارد تومان درآمدزایی را برای شرکت به ارمغان آورد.

شرکت پتروشیمی پارس هر تن پروپان را در خردادماه برابر با ۲۰ میلیون و ۵۸۲ هزار تومان به فروش رساند، این نرخ نسبت به ماه گذشته یک درصد اُفت پیدا کرد.

«استایرن منومر» را می‌توان به عنوان دیگر محصول درآمدزای این پتروشیمی نام برد که طی این دوره ماهانه، درآمدی که از فروش این محصول عاید شرکت شد برابر با یک هزار و ۶۰۳ میلیارد تومان بود.

محصول «استایرن منومر» در بین مابقی محصولات تولیدی، بیشترین نرخ فروش را با ۳۱ میلیون و ۴۰۵ هزارتومان در ازای هر تن به خود اختصاص داد، این نرخ فروش نسبت به ماه گذشته یک درصد کاهش یافت.

اکنون می‌توان دریافت که کاهش ناچیز درآمد ماهانه پتروشیمی پارس در خردادماه بر اثر اُفت نرخ فروش محصولات طی این دوره بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
دیدار سهامداران
شرکت پتروشیمی پارس برگزار کرد؛

دیدار سهامداران "پارس" در مجمع

نگاهی تحلیلی به شرکت هایی که فردا به مجمع می روند
۷ شرکت در تاریخ ۳۱ خردادماه ۱۴۰۱ به مجمع عمومی خواهند رفت؛

نگاهی تحلیلی به شرکت هایی که فردا به مجمع می روند

ارسال نظر