بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
سرپرست مالی و اقتصادی شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

بهره برداری از بخش عظیمی از پروژه های "ومعادن" در سال آینده

بهره برداری از بخش عظیمی از پروژه های
سرپرست مالی و اقتصادی شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات گفت:سال جاری سالی است که باتوجه به هزینه‌های سنگینی که در ارتباط با پروژه‌ها داریم باید از آن عبور کنیم. سال ۱۴۰۲ بخش خیلی زیادی از پروژه‌های زیرمجموعه دارند و سال ۱۴۰۳ پروژه‌های "ومعادن" به بهره برداری برسد.
کد خبر : ۲۶۰۳۳۳

بهره برداری از بخش عظیمی از پروژه های

مرتضی علی اکبری، سرپرست مالی و اقتصادی شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات در گفتگو با بورس نیوز، اظهار کرد: شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات به دلیل اینکه پروژه‌های بزرگی را در سال ۱۴۰۱ مثل معدن جانجا تعریف کرده که بعد از شرکت ملی مس بزرگترین معدن در ایران محسوب می‌شود، مس و طلا دارد. این نیاز به هزینه‌های زیادی دارد که توسط سهامداران انجام می‌شود که از جمله آن شرکت‌های گروه و شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات. باید سه سال باطله برداری شود تا به مرحله اجرایی برسد. از جمله پروژه‌های جدیدی که در خصوص کردستان، اقلید و اردبیل تعریف کرده و سایر پروژه‌های دیگر که بزرگترین آن‌ها همین‌ها بود که هزینه‌های زیادی باید برای آن‌ها صرف شود. از محل تامین مالی داخلی و خارجی داریم تلاش می‌کنیم. پروژه‌هایی که شرکت‌های زیرمجموعه دیگر دارند انجام می‌دهد خیلی زیاد است.

وی افزود: سال جاری سالی است که باتوجه به هزینه‌های سنگینی که در ارتباط با پروژه‌ها داریم باید از آن عبور کنیم. سال ۱۴۰۲ بخش خیلی زیادی از پروژه‌های زیرمجموعه دارند و سال ۱۴۰۳ پروژه‌های "ومعادن" به بهره برداری برسد.

علی اکبری بیان کرد: قطعا می‌توانم بگویم که "ومعادن" در سال‌های آتی به مراتب وضعیت بهتری نسبت به سال‌های گذشته خواهد داشت.

سرپرست مالی و اقتصادی شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن ادامه داد: معمولا آنچه در سال‌های گذشته نشان داده و این سهم، سهم رشدی است و بیشتر باید به افزایش قیمت روی تابلوی بورس دقت کرد همه تلاش هیات مدیره و مدیرعامل این است که این اتفاق بیفتد و قطعا می‌تواند هم تعداد سهامداران افزایش پیدا کند و هم ماندگاری آن‌ها بیشتر باشد.

وی توضیح داد: همان پروژه‌ها اگر به بهره برداری برسد قطعا سود ما را به میزان قابل ملاحظه‌ای متحول می‌کند.
علی اکبری خاطرنشان کرد: شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات یکی از شرکت‌های خوب سرمایه گذاری است که اگر در مقام مقایسه با شاخص بورس و سایر شرکت‌های سرمایه گذاری قرار گیرد، بازدهی مطلوب تری نسبت به گذشته داشته و امیدواریم بتوانیم این را رشد دهیم و بیشتر کنیم.

سرپرست مالی و اقتصادی شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن درخصوص میزان فروش "ومعادن" گفت: فروش با توجه به طرح‌های توسعه‌ای افزایش پیدا می‌کند که قطعا در ۱۴۰۱ نمی‌تواند اتفاق بیفتد. اما به طور کلی سیر صعود و نزولی که قیمت‌های جهانی دارد باتوجه سوابق گذشته دو، سه ساله بود، اما نمی‌گویم ممکن است همین میزان طول بکشد تا قیمت‌ها به حالت قبل برگردد. اما پیش بینی من این است که تا آخر سال قیمت‌ها به همین شکل خواهد بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
نگاهی به چند پروژه ارزنده
سرپرست مالی و اقتصادی شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات تشریح کرد:

نگاهی به چند پروژه ارزنده "تجلی"

معاون مالی و اقتصادی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات:

افزایش درآمد "ومعادن" با اجرای طرح‌های توسعه‌ای در یکسال گذشته

جزئیات جدید درباره پیشرفت پروژه های تجلی
مدیر عامل شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات گفت:

جزئیات جدید درباره پیشرفت پروژه های تجلی

ارسال نظر