بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴
فعالان حوزه طلا پیش بینی کردند؛

پیش بینی تحلیلگران از بازار جهانی طلا

پیش بینی تحلیلگران از بازار جهانی طلا
بازار جهانی طلا در صورت شکست، احتمالا به سرعت ۲۰۰ دلار از دست خواهد داد.
کد خبر : ۲۶۰۳۸۵

قیمت طلا

بورس نیوز: پس از فروش گسترده‌ای که در بازارهای طلا انجام شده، اندکی آرام می‌شوند و البته احتمال پرش کوتاه‌مدتی برای آن وجود دارد، اما نمودار‌های بلندمدت نشان می‌دهند که این منطقه تا سطح ۱۶۸۰ دلار به عنوان یک سطح پشتیبانی اصلی گسترش می‌یابد.

بازار جهانی طلا در صورت شکست، احتمالا به سرعت ۲۰۰ دلار از دست خواهد داد. با این حال، احتمال اینکه از اینجا جهش کند، بسیار بیشتر است و شاید سعی کند دوباره به سطح ۱۷۵۰ دلار برسد. پس از آن، احتمالا سطح ۱۸۰۰ دلار هدف قرار می‌گیرد و اگر از آن بالاتر شود، احتمالا بسیار بالاتر خواهد رفت و شاید به طور کامل بهبود پیدا کند.

تحلیلگران عنوان کردند: اگر به زیر سطح ۱۷۰۰ دلار سقوط کند، به سرعت چند صد دلار از دست خواهند داد و بر این اساس باید به دلار آمریکا و بازده ۱۰ ساله توجه زیادی داشت. اگر هر دو به تقویت خود ادامه دهند، برای طلا بد خواهد بود. از سوی دیگر، اگر هر دو شروع به سقوط کنند، طلا حداقل در تئوری باید در آن نقطه افزایش یابد. همان‌طور که اوضاع در حال حاضر پیش می‌رود و انتظار می‌رود طلا در این محیط با نرخ بهره بالا عملکرد بدی داشته است.

بازار‌های طلا در طول هفته معاملاتی دوباره به میزان قابل توجهی کاهش یافتند. در نهایت، این بازاری است که تحلیلگران توجه زیادی به این منطقه دارند و تا زمانی که شاهد حفظ این منطقه باشیم، هنوز امکان بازیابی طلا وجود دارد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
پبش بینی سرمایه گذاران از قیمت طلا
تحلیلگران وال استریت اعلام کردند؛

پبش بینی سرمایه گذاران از قیمت طلا

کاهش نرخ هر اونس طلا
در بازارهای جهانی اتفاق افتاد؛

کاهش نرخ هر اونس طلا

ارسال نظر