بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸
عملکرد "شپاکسا" نسبت به سال مالی گذشته تنزل پیدا کرد؛

تمام رکورد‌های منفی در اختیار پاکسان

تمام رکورد‌های منفی در اختیار پاکسان
بیشترین درآمدی که پاکسان به ثبت رساند متعلق به «صابون» در بازار داخل کشور بود که ۳۵ میلیارد تومان درآمدزایی داشت، نرخ فروش این محصول ۴۵ میلیون و ۲۶۰ هزارتومان در ازای هر تن اعلام شد که نسبت به ماه گذشته ۲۲ درصد افزایش یافت.
کد خبر : ۲۶۰۴۴۸

تمام رکورد‌های منفی در اختیار پاکسان+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت پاکسان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال جاری مجموع درآمد عملیاتی خود که از فروش محصولات شناسایی کرد را مبلغی بالغ‌بر ۱۳۷ میلیارد تومان به ثبت رساند و درآمدی که از ابتدای سال مالی (منتهی به آذرماه ۱۴۰۱) تا پایان خردادماه ارائه کرد برابر با ۹۱۴ میلیارد تومان بود.

تمام رکورد‌های منفی در اختیار پاکسان+بورس نیوز

"شپاکسا" درآمدی که طی دوره ماهانه منتهی به خردادماه ۱۴۰۱ از خود بر جای گذاشت مربوط به فروش محصولات در بازار داخلی، صادراتی و ارائه خدمات بود که عمده‌ترین آن‌ها در بازار داخل کشور شناسایی شد، بازار صادراتی نیز ۳۱ درصد از درآمد ماهانه را در اختیار داشت.


بیشتر بخوانید: افزایش ۲۵ درصدی نرخ شوینده ها جوابگو نیست


روند نوسانی درآمد ماهانه "شپاکسا"

درآمدی که "شپاکسا" در خردادماه از فروش محصولات خود به ثبت رساند نسبت به ماه گذشته ۳۳ درصد کاهش پیدا کرد و همچنین نسبت به سال گذشته اُفت ۲۵ درصدی را شاهد بود.

بیشترین درآمدی که این شرکت بهداشتی به ثبت رساند متعلق به «صابون» در بازار داخل کشور بود که ۳۵ میلیارد تومان درآمدزایی داشت، نرخ فروش این محصول ۴۵ میلیون و ۲۶۰ هزارتومان در ازای هر تن اعلام شد که نسبت به ماه گذشته ۲۲ درصد افزایش یافت.

تمام رکورد‌های منفی در اختیار پاکسان+بورس نیوز

همان‌طور که گفته شد در خردادماه سال جاری درآمد‌های پاکسان از فروش محصولات در بازار داخلی، صادراتی و ارائه خدمات شناسایی شد که ۶۹ درصد از آن در بازار داخلی به دست آمد، در بازار صادراتی بیشترین درآمدی که از فروش محصول ارائه شد مربوط به «پودرها» بود.

فروش ماهانه "شپاکسا" در خردادماه ۱۴۰۱

تمام رکورد‌های منفی در اختیار پاکسان+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، مقدار فروش ماهانه شرکت پاکسان در خردادماه برابر با ۶ هزار و ۶۲۹ تن بود که در مقایسه با ماه گذشته ۳۱ درصد کاهش فروش را تجربه کرد و گفتنی است که از ابتدای سال مالی تاکنون ۴۳ هزار و ۲۷۵ تن از محصولات شوینده این شرکت به فروش رسیده و این در صوری است که کاهش فروش تجمعی ۲۳ درصدی را طی این دوره مالی به همراه دارد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر