بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰
یک افتخار ملی دیگر، این بار برای روابط عمومی شرکت صنعت غذایی کورش
جایزه ملی روابط عمومی خلاق به صنعت غذایی کورش اختصاص یافت.
کد خبر : ۲۶۰۴۷۷

یک افتخار ملی دیگر، این بار برای روابط عمومی شرکت صنعت غذایی کورش

بورس نیوز: بنا بر متن لوح اهدایی انجمن روابط عمومی ایران، این افتخار بر اساس رای هیئت داوران جایزه ملی روابط عمومی خلاق《به پاس مدیریت ارزشمند روابط عمومی صنعت غذایی کورش》به دست آمد.

در این مراسم که جمعی از اساتید ارتباطات و متخصصان و پیشکسوتان حوزه روابط عمومی حضور داشتند، مدیر روابط عمومی صنعت غذایی کورش لوح ویژه جشن ملی ارتباطات و روابط عمومی را از اعضای هیئت داوران دریافت کرد.

طبق شیوه‌نامه داوری اعلام‌شده، این جایزه بر اساس بررسی و مقایسه اقدامات مختلف واحد‌های روابط عمومی شرکت‌ها در طول سال و ارائه راه‌حل‌های خلاقانه حاضران همایش، به روابط عمومی صنعت غذایی کورش اختصاص یافت که ساخت Corporate Video صنعت غذایی کورش با عنوان We have grown with you، از جمله آن فعالیت‌ها بود.

لازم به ذکر است، ایده اولیه و مدیریت اجرایی ساخت این فیلم توسط واحد روابط عمومی و به منظور ارتقای سطح آگاهی جامعه و به ویژه مخاطبین بین المللی از برند شرکتی صنعت غذایی کورش و حوزه فعالیت آن، برنامه ریزی و اجرا شد. فیلم شرکتی صنعت غذایی کورش با نویسندگی و کارگردانی پژمان فخاریان تولید شد که پیشتر از این در جشنواره جهانی مونتروی سوئیس برگزیده شده و گواهینامه طلایی را برای مجموعه به ارمغان آورده است.

بنا بر این گزارش، جشن ملی ارتباطات و روابط عمومی و اختتامیه دومین جشنواره ملی ایده‌های خلاق روابط عمومی ایران، ویژه بزرگداشت نطقی پدر روابط ایران، با حضور خسرو رفیعی، رئیس انجمن روابط عمومی ایران، سید غلامرضا کاظمی‌دینان، رئیس شورای هفته ارتباطات و روابط عمومی، امیرعباس تقی‌پور، مدیرمسئول ماهنامه مدیریت ارتباطات و دبیر کل باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو - ایران، در سالن ابن‌سینا دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در مجمع پایان سال مالی صنعت غذایی کورش مطرح شد:

افزایش سرمایه قابل توجه ۹۰۰ میلیارد تومانی "غکورش" در سال جاری

سقوط فروش و درآمد
درآمد و فروش این شرکت غذایی کاهش یافت:

سقوط فروش و درآمد "غکورش" در فروردین ۱۴۰۱

با اعلام شرکت صنعت غذایی کورش؛

روغن های خام "غکورش" افزایش نرخ گرفتند

ارسال نظر