بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
الزام به راه اندازی پنجره خدمات تمام دستگاه ها
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: طبق قانون بودجه امسال باید تمام دستگاه‌ها تا پایان شهریورماه پنجره خدمات خودشان را راه‌اندازی و آن را به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل کنند تا مردم با یک بار احراز هویت بتوانند به تمام خدمات دولتی دسترسی پیدا کنند.
کد خبر : ۲۶۰۵۰۶

الزام به راه اندازی پنجره خدمات تمام دستگاه ها

بورس نیوز: عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: طبق قانون بودجه امسال باید تمام دستگاه‌ها تا پایان شهریورماه پنجره خدمات خودشان را راه‌اندازی و آن را به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل کنند تا مردم با یک بار احراز هویت بتوانند به تمام خدمات دولتی دسترسی پیدا کنند.

وی افزود: تاکنون حدود ۲۰ دستگاه از دستگاه‌هایی که گستره ملی دارند به این پنجره متصل شدند و حدود ۲۰۰ دستگاه بزرگ و کوچک دیگر باید به این پنجره متصل شوند.

زارع پور در ادامه تاکید کرد: هم اکنون حدود ۲۰ دستگاه دیگر آماده اتصال به این پنجره هستند و تا دو هفته آینده به پنجره ملی خدمات متصل خواهند شد تا مردم بتوانند از به این مراجعه کند.

وی در ادامه گفت: تحقق این موضوع جزو آرزو‌هایی است که باید اتفاق می‌افتد و زیرساخت آن فراهم شده است. از همه دستگاه‌هایی که تاکنون به پنجره خدمات نپیوستند درخواست می‌کنیم که تا پایان شهریور به این پنجره متصل شوند و یک تاریخ و یک روز، طعم شیرین فناورانه را به مردم بچشانیم.

وی در ادامه تاکید کرد: ما تلاش می‌کنیم برای دستگاه‌هایی که در زیر مجموعه هستند این اتفاق رخ دهد، با این حال با دستگاه‌هایی که این کار را انجام ندهند برخورد لازم صورت می‌گیرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر