بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
جاماندگان سهام عدالت تا پایان سال تعیین تکلیف می شوند
طبق شناسایی که انجام شده حدود ۴ میلیون نفر از تحت پوششین نهاد‌های حمایتی از دریافت سهام عدالت جامانده‌اند که در مرحله اول این سهام به آن‌ها تعلق می‌گیرد.
کد خبر : ۲۶۰۵۶۵

جاماندگان سهام عدالت تا پایان سال تعیین تکلیف می شوند

بورس نیوز: مهدی طغیانی، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی وضعیت اعطای سهام عدالت به جاماندگان اظهار کرد: در مرحله اول افراد تحت پوشش سازمان‌های حمایتی مانند بهزیستی و کمیته‌امداد که از اخذ سهام عدالت جامانده‌اند در اولویت دولت قرار دارند.

وی افزود: طبق شناسایی که انجام شده حدود ۴ میلیون نفر از تحت پوششین نهاد‌های حمایتی از دریافت سهام عدالت جامانده‌اند که در مرحله اول این سهام به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: در ارائه سهام عدالت به جاماندگان ۲ مسئله مطرح بود یک اینکه دولت چه میزان سهام دارد که این مسئله بر طرف شده موضوع بعدی این بود که این میزان سهام با چه فرایندی به جاماندگان ارائه شود.

طغیانی ادامه داد: یک روش ارائه غیر مستقیم یعنی از طریق تعاونی سهام عدالت استانی است و روش دیگر به صورت مستقیم یعنی به فرد میزانی از سهام یک شرکت اعطا می‌شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر بحث و گفتگو در مورد فرایند ارائه سهام عدالت به جاماندگان است که تصمیم گیری در این باره هم بر عهده شورای عالی بورس است که چه تصمیمی در این باره اتخاذ شود.

نماینده مردم اصفهان در خانه ملت زمان سهام عدالت به جاماندگان اعطا می‌شود، گفت: به دلیل اینکه این موضوع در لایحه بودجه پیش‌بینی شده لذا باید تا پایان سال جاری وضعیت کل جاماندگان سهام عدالت تعیین تکلیف شود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارزش سهام عدالت تغییری نداشت
در معاملات روز گذشته

ارزش سهام عدالت تغییری نداشت

سهامداران عدالت هوشیار باشند
مدیر امنیت اطلاعات سپرده گذاری مرکزی:

سهامداران عدالت هوشیار باشند

ارسال نظر