بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
ارتباطات سیار ایران به سود خالص یک هزار و ۱۹ میلیارد تومانی رسید؛

مخابره سود ۲۱۶ ریالی از دکل‌های "همراه"

مخابره سود ۲۱۶ ریالی از دکل‌های
درآمد‌های عملیاتی ارتباطات سیار ایران در آخرین فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال جاری برابر با ۳ هزار و ۲۱۲ میلیارد تومان بود و طی دوره ۳ ماهه منتهی به خردادماه به درآمد تجمیعی ۸ هزار و ۷۸۳ میلیارد تومانی دست‌ یافت.
کد خبر : ۲۶۰۷۳۹

مخابره سود ۲۱۶ ریالی از دکل‌های همراه+بورس نیوز

بورس نیوز:

ارتباطات سیار ایران در گزارش صورت مالی میاندوره‌ای تلفیقی ۳ ماهه منتهی به خردادماه سال جاری درآمد عملیاتی خود را ۸ هزار و ۷۸۳ میلیارد تومان به ثبت رساند، همچنین طی دوره مشابه سال گذشته مجموع درآمد‌های عملیاتی از این بخش بالغ‌بر ۶ هزار و ۶۱۰ میلیارد تومان بود و اکنون افزایش ۳۳ درصدی را تجربه کرده است.

سود عملیاتی که "همراه" طی این دوره ۳ ماهه از خود بر جای گذاشت برابر با یک هزار و ۵۴۷ میلیارد تومان بود که نسبت به سال گذشته افزایش ۲۴ درصدی را به همراه داشت.

"همراه" در گزارش صورت‌های مالی میاندوره‌ای تلفیقی ۳ ماهه منتهی به خردادماه سال جاری (حسابرسی نشده) میزان سود خالص خود را یک هزار و ۱۹ میلیارد تومان به ثبت رساند و همچنین در ازای هر سهم ۲۱۶ ریال سود خالص حاصل کرد، میزان سود خالصی که در این دوره به ثبت رسید نسبت به دوره مشابه افزایش ۱۹ درصدی افزایش یافت.

مخابره سود ۲۱۶ ریالی از دکل‌های همراه+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: پیاده‌سازی مرکز تماس فول آپشن برای یک اپراتور تلفن همراه


مجموع دارایی‌های “همراه” تا پایان خردادماه سال جاری به ۵۵ هزار ۷۸۰ میلیارد تومان رسید که افزایش ۶ درصدی را در مقایسه پایان سال مالی گذشته به دست آورد، بیشترین میزان دارایی متعلق به بخش «دارایی‌های جاری» با ۴۵ هزار و ۹۵۳ میلیارد تومان بود.

سرمایه اعلام‌شده از سوی “همراه”  ۴ هزار و ۷۲۰ میلیارد تومان است که نسبت به پایان سال مالی گذشته تغییری به همراه نداشت و نسبت به پایان سال مالی گذشته ثابت باقی‌مانده است، سود انباشته این شرکت نیز طی این دوره ۳ هزار و ۸۵۶ میلیارد تومان به ثبت رسید.

نگاهی به آخرین عملکرد ماهانه "همراه"

درآمد‌های عملیاتی ارتباطات سیار ایران در آخرین فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال جاری برابر با ۳ هزار و ۲۱۲ میلیارد تومان بود و طی دوره ۳ ماهه منتهی به خردادماه به درآمد تجمیعی ۸ هزار و ۷۸۳ میلیارد تومانی دست‌یافت، درآمد ماهانه‌ای که ارتباطات سیار ایران از فروش و ارائه خدمات کسب کرد.

مخابره سود ۲۱۶ ریالی از دکل‌های همراه+بورس نیوز

درآمد عملیاتی همراه طی این دوره از «درآمد دفاتر خدماتی، خالص خدمات ارزش‌افزوده، درآمد فروش خطوط جدید تلفن همراه، درآمد استفاده از امکانات شبکه، کارکرد مشترکین خطوط اعتباری، کارکرد مشترکین خطوط دائمی» بود.

بیشترین درآمدی که "همراه" توانست در خردادماه به ثبت برساند مربوط به «کارکرد مشترکین خطوط اعتباری» با یک هزار و ۷۴۲ میلیارد تومان بود و طی ۳ ماه گذشته نیز ۴ هزار و ۸۳۰ میلیارد تومان برای این شرکت درآمدزایی داشت.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر