بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳
مجمع
مجمع عمومی عادی سالانه‌ی شرکت پتروشیمی فناوران منتهی به سال مالی ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ با حضور ۸۶.۸۲ درصد از سهامداران و هیئت مدیره شرکت برگزار شد.
کد خبر : ۲۶۰۷۸۹

مجمع

بورس نیوز: مجمع عمومی عادی سالانه‌ شرکت پتروشیمی فناوران منتهی به سال مالی ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ با حضور ۸۶.۸۲ درصد از سهامداران و هیئت مدیره شرکت برگزار شد. این مجمع که قرار بود هفته‌ گذشته برگزار شود، بدلیل عدم ثبت افزایش سرمایه در سازمان بورس ، با اعلام تنفس به تعویق افتاده بود...

در این مجمع مطالب زیر مطرح شد که به اختصار به آن‌ها اشاره می‌شود:

شرکت در پیش راه اندازی و راه اندازی واحد‌های کیمیا، سبلان و مرجان و کاتالیست پتروشیمی هایی، چون مسجد سلیمان همکاری داشته است؛ همچنین شرکت علاوه بر تولیدات در صدور خدمات فنی هم فعال است.

شرکت توانسته است با نصب میترینگ، اطلاعات دقیق مصرف گاز سوخت و خوراک را به شرکت گاز اعلام نماید که این موضوع باعث صرفه جویی بیش از ۴۸۰ میلیارد تومان در هزینه شد.

مبلغ فروش شرکت در سال گذشته ۷۰ درصد رشد داشت. در متانول ۵۵ درصد از صادرات به چین و ۴۲ درصد به هند بوده است. در سال ۹۹ مشکلاتی در صادرات به هند به وجود داشته است و، اما شرکت توانست در سال گذشته بازار هند را برگرداند.

یک طلب ۵۳ میلیون درهمی وجود داشت که به جای آن شرکت یک هتل در کیش تملک شد ، اما توجه به این نکته ضروری است که شرکت قصد هتلداری ندارد و مقدمات فروش این هتل در جهت سود دهی به سهامداران در موعد مقتضی فراهم خواهد آمد. این هتل 100 میلیارد تومان ارزش دارد که 56 درصد از این مبلغ متعلق به "شفن" است.

گفتنی است، در این مجمع صورت‌های مالی توسط سهامداران به تصویب رسیده است.

در انتهای مجمع عمومی عادی سالانه شفن تقسیم سود به ازای هر سهم ۵۲۰ ریال تصویب شد.

 

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر