بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶
تشکیل پرونده های قاچاق کالا به ارزش ۱۸۸۰ میلیارد ریال
مدیر کل بازرسی و مبارزه با قاچاق کالا‌های سرمایه‌ای سازمان حمایت گفت: در نتیجه این بازرسی ها، ۴۹۵ پرونده به ارزش بیش از ۱۸۸۰ میلیارد ریال تشکیل شده است.
کد خبر : ۲۶۱۲۵۴

تشکیل پرونده های قاچاق کالا به ارزش ۱۸۸۰ میلیارد ریال

بورس نیوز: علیرضا رستمی، در خصوص اقدامات صورت گرفته برای مبارزه با قاچاق کالا در راستای حمایت از تولید اظهار کرد: طی تیرماه سال جاری سه هزار و ۶۶۹ مورد بازرسی برای مقابله با عرضه، نگهداری و فروش کالای قاچاق در سراسر کشور انجام شده است.

وی افزود: در نتیجه این بازرسی ها، ۴۹۵ پرونده به ارزش بیش از ۱۸۸۰ میلیارد ریال تشکیل شده است.

مدیر کل بازرسی و مبارزه با قاچاق کالا‌های سرمایه‌ای سازمان حمایت با اشاره به این که همه پرونده‌های تخلف در این حوزه جهت تعیین تکلیف به مراجع قضائی ارسال شده است، تصریح کرد: بیشتر گشت‌های مشترک قاچاق کالا، در حوزه کالا‌های مصرفی شهروندان بوده و در این خصوص اقدامات لازم انجام شده است.

به گفته رستمی، بیشترین کالای قاچاق کشف شده، مواد خوراکی و محصولات صنایع غذایی، سوخت ها، روغن‌ها و حامل‌های انرژی، کاغذ یا مقوا و انواع وسایل نقلیه و لوازم یدکی و مصرفی بوده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: طرح‌های نظارتی بازرسی و کشف کالای قاچاق در راستای دفاع و حفظ حقوق شهروندان، کنترل ورود کالا‌های قاچاق و کمک شایان به اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال در راستای منویات رهبری است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر