بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸
روند قیمت اتریوم همچنان صعودی است
قیمت اتریوم طی چند هفته گذشته با توجه به تمرکز سرمایه گذاران بر روی بهبود احساسات در بازار، در یک بازگشت قوی صعودی بوده است.
کد خبر : ۲۶۱۳۷۵

روند قیمت اتریوم همچنان صعودی است

بورس نیوز: قیمت اتریوم صبح روز گذشته با افزایش شاخص ترس و طمع ثابت ماند. قیمت توکن ETH به ۲۰۰۰ دلار رسید که بالاترین سطح از تاریخ دوم ژوئن سال جاری به این سو بود. این رقم نسبت به پایین‌ترین سطح در سال جاری بیش از ۱۲۳ درصد افزایش یافته و ارزش کل بازار اتریوم را به بیش از ۲۳۸ میلیارد دلار رسانده است.

قیمت اتریوم طی چند هفته گذشته با توجه به تمرکز سرمایه گذاران بر روی بهبود احساسات در بازار، در یک بازگشت قوی صعودی بوده است. به عنوان مثال، شاخص نوسانات CBOE (VIX) به پایین‌ترین حد از آوریل امسال سقوط کرده است. این نشانه آن است که سرمایه گذاران دیگر به اندازه چند هفته پیش ترسی برای ورود به بازار کریپتو ندارند.

در عین حال، شاخص‌های بازار‌های آمریکایی مانند داو جونز، راسل ۲۰۰۰ و شاخص نزدک ۱۰۰ همگی طی چند ماه گذشته افزایش یافته اند. همه آن‌ها اکنون به سمت بازار صعودی حرکت کرده و بیش از ۲۰ درصد از پایین‌ترین سطح خود در سال جاری افزایش یافته اند.

روند قیمت اتریوم همچنان صعودی است

نمودار روزانه نشان می‌دهد که قیمت اتریوم طی چند هفته گذشته در یک روند صعودی قوی قرار داشته و توانسته است بالاتر از نقطه مقاومت مهم ۲۰۰۰ دلار حرکت کند. رمز ارز دوم بازار همچنین بالاتر از سطح ۲۳.۶درصد فیبوناچی اصلاحی و میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه حرکت کرده است. همزمان، شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز به سطح بیش از حد خرید رسیده است.

بنابراین، با هدف قرار دادن سطح اصلاحی ۵۰ درصدی قیمت اتریوم توسط گاو‌های بازار روی نقطه ۲۸۷۰ دلار، اتریوم احتمالاً به افزایش قیمت خود ادامه خواهد داد. سقوط به زیر سطح حمایت در ۱۷۰۰ دلار، دیدگاه صعودی را باطل می‌کند.

قیمت اتریوم همچنین با گذار از پلتفرم اثبات کار به اثبات سهام افزایش یافته است. انتظار می‌رود روند ادغام در سپتامبر سال جاری انجام شود که در این صورت باید منتظر افزایش قیمت چشمگیر اتریوم و مشتقات آن در بازار بود.

 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر