بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶
رشد ۲۵ درصدی سود خالص "تاصیکو" در آخرین صورت مالی حسابرسی شده؛

سرمایه گذاری صدر تأمین به فصل مجامع رسید

سرمایه گذاری صدر تأمین به فصل مجامع رسید
مجمع عمومی سالیانه‌ای که این شرکت سرمایه‌گذاری در سال مالی گذشته برگزار کرد، در ازای هر سهم ۱،۱۵۱ ریال سود خالص شناسایی کرد و از این میزان سود نقدی ۴۰ درصد آن را به سهامداران پرداخت کرد که این مبلغ برابر با ۸۲۵ ریال در ازای هر سهم بود.
کد خبر : ۲۶۱۵۴۲

سرمایه گذاری صدر تأمین به فصل مجامع رسید+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت سرمایه‌گذاری صدر تأمین در تاریخ ۳۰ مردادماه ۱۴۰۱ از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم‌مقام قانونی صاحب‌سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت به عمل آورد تا در مجمع عمومی سالیانه این شرکت ساعت ۹ صبح حضور پیدا کنند.

این شرکت سرمایه‌گذاری در آخرین صورت مالی حسابرسی شده خود به درآمد عملیاتی ۴ هزار و ۵۵۷ میلیارد تومانی دست‌یافت که نسبت به سال مالی گذشته ۲۶ درصد افزایش یافت و لازم به ذکر است که عمده‌ترین درآمد به‌دست‌آمده از سود سهام بود و مبلغ آن برابر با ۴ هزار و ۴۱۴ میلیارد تومان بود، همچنین تاصیکو به سود عملیاتی ۴ هزار و ۵۳۴ میلیارد تومانی رسید.

شرکت سرمایه‌گذاری صدر تأمین در پایان سال مالی خود که منتهی به اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ بود میزان سود خالصی که طی این دوره از خود بر جای گذاشت برابر با مبلغ ۴ هزار و ۴۴۵ میلیارد تومان بود که نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد افزایش را به همراه داشت، سود خالصی که در ازای هر سهم شناسایی کرد نیز یک هزار و ۴۳۴ ریال بود.

مجمع عمومی سالیانه‌ای که این شرکت سرمایه‌گذاری در سال مالی گذشته برگزار کرد، در ازای هر سهم ۱،۱۵۱ ریال سود خالص شناسایی کرد و از این میزان سود نقدی ۷۲ درصد آن را به سهامداران پرداخت کرد که این مبلغ برابر با ۸۲۵ ریال در ازای هر سهم بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر