بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
سیمان شاهرود برای دومین ماه متوالی کاهش درآمد را تجربه کرد؛

فاصله گرفتن "سرود" از اوج درآمدزایی

فاصله گرفتن
شرکت سیمان شاهرود در پنجمین ماه از سال ۱۴۰۱ با کاهش درآمد ۵ درصدی نسبت به تیرماه مواجه شد و این کاهش برابر با مبلغ ۴ میلیارد تومان بود، این شرکت سیمانی برای دومین ماه متوالی با کاهش درآمد روبه‌رو بود و از اوج درآمدزایی خود فاصله گرفته است.
کد خبر : ۲۶۱۶۷۸

بورس نیوز:

شرکت سیمان شاهرود در گزارش فعالیت ماهانه‌ای که در مردادماه سال جاری از خود بر جای گذاشت، مجموع درآمد عملیاتی خود را از فروش محصولات «سیمان فله تیپ ۲ (داخلی و صادراتی)، سیمان پاکتی تیپ ۲ (داخلی و صادراتی)» مبلغی بالغ‌بر ۷۴ میلیارد تومان شناسایی کرد، این شرکت سیمانی طی ۵ ماه ابتدایی سال جاری توانست به درآمد تجمیعی ۳۸۴ میلیارد تومان برساند.

فاصله گرفتن سرود از اوج درآمدزایی+بورس نیوز

سیمان شاهرود میزان درآمد ماهانه‌ای که در پنجمین ماه از سال جاری به دست آورد مربوط به فروش محصول در بازار داخلی و صادراتی بود، بیشترین حجم درآمدزایی در بخش داخل کشور بود که ۸۰ درصد از درآمد ماهانه مربوط به این حوزه بود و مابقی آن نیز متعلق به بازار صادراتی بود.

"سرود" میزان سرمایه ثبت‌شده طی این دوره را ۸۱ میلیارد تومان اعلام کرد و همچنین گفتنی است که سیمان شاهرود میزان درآمدی که در مردادماه به دست آورد ۴ درصد پایین‌تر از میانگین ماهانه طی ۴ ماه گذشته بود.

درآمد‌های عملیاتی سیمان شاهرود

شرکت سیمان شاهرود در پنجمین ماه از سال ۱۴۰۱ با کاهش درآمد ۵ درصدی نسبت به تیرماه مواجه شد و این کاهش برابر با مبلغ ۴ میلیارد تومان بود، این شرکت سیمانی برای دومین ماه متوالی با کاهش درآمد روبه‌رو بود و از اوج درآمدزایی خود فاصله گرفته است اما؛ درآمدی که طی این دوره به دست آمد در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۲۴ درصد افزایش یافت.

فاصله گرفتن سرود ازاوج درآمدزایی+بورس نیوز

پرفروش‌ترین محصولی که سرود در مردادماه به فروش رساند متعلق به سیمان پاکتی تیپ ۲ در بازار داخلی بود که از فروش آن نزدیک به ۳۶ میلیارد تومان درآمدزایی صورت گرفت، نرخ فروش این محصول ۶۶۰ هزارتومان در ازای هر تن بود که ۶ درصد کاهش نرخ را نسبت به ماه گذشته تجربه کرد.

مقدار فروش محصولات "سرود"

سیمان شاهرود مقدار فروش محصولات در مردادماه سال جاری را ۱۱۶ هزار و ۱۲۱ تن اعلام کرد، طی ۵ ماه گذشته از ابتدای سال مالی این شرکت سیمانی به مقدار فروش ۶۲۱ هزار و ۵۰۶ تن رسید، مقدار فروش ماهانه سیمان شاهرود کاهش ۳ درصدی نسبت به فروش ماه گذشته داشت و نسبت به سال مالی گذشته نیز تغییر چشمگیری را به دنبال نداشت.

فاصله گرفتن سرود از اوج درآمدزایی+بورس نیوز

سیمان پاکتی تیپ ۲ در بازار داخلی عنوان بیشترین مقدار فروش را با ۵۴ هزارتن به خود اختصاص داد که در مقایسه با ماه گذشته کاهش ۱۳ درصدی را به همراه داشت، این کاهش مقدار فروش برابر با ۸ هزارتن بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر