بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
رئیس سازمان امور مالیاتی گفت:

انجام تفکیک حساب ها تا پایان سال

انجام تفکیک حساب ها تا پایان سال
رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: امیدواریم شروع عملیات اجرایی تفکیک حساب‌ها طبق توافقی که با بانک مرکزی داشتیم از شهریور امسال آغاز شود. پیش بینی می‌کنیم فرآیند اجرایی تفکیک حساب چندماهی طول بکشد و تا پایان سال مطمئن باشید که تفکیک حساب‌ها انجام خواهد شد.
کد خبر : ۲۶۱۷۶۴

انجام تفکیک حساب ها تا پایان سال

بورس نیوز: داود منظور، رئیس سازمان امور مالیاتی اظهار کرد: سازمان امور مالیاتی به همراه بانک مرکزی مقدمات تفکیک حساب شخصی و تجاری را فراهم کرده است. بستر‌های مبادله اطلاعات بین این دو نهاد ایجاد و مورد آزمایش قرار گرفته است.

رئیس سازمان امور مالیاتی افزود: با گذر از مراحل مقدماتی این طرح منتظریم تا بانک مرکزی دستور العمل تفکیک حساب شخصی از تجاری را اعلام کند چرا که این وظیفه بر عهده بانک مرکزی است.

به گفته وی، یک ارتباط دو طرفه بین ما و بانک مرکزی برقرار شده است به نوعی که همه مودیانی که نزد سازمان امور مالیاتی پرونده مالیاتی دارند، ما حساب‌های این افراد را به عنوان حساب تجاری به بانک مرکزی اعلام کرده ایم که هم اکنون بالغ بر ۸ میلیون حساب تجاری تفکیک شده اند.

منظور خاطرنشان کرد: امیدواریم شروع عملیات اجرایی تفکیک حساب‌ها طبق توافقی که با بانک مرکزی داشتیم از شهریور امسال آغاز شود. پیش بینی می‌کنیم فرآیند اجرایی تفکیک حساب چندماهی طول بکشد و تا پایان سال مطمئن باشید که تفکیک حساب‌ها انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر